Program do projektowania

Dnia Fri, 17 Mar 2006 09:25:48 +0100, "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> wyklepał(a):

No nie wiem czy coś takiego znajdziesz. Może eagle, na jednej warstwie rysujesz sobie fabryczne połączenia na płytce a na innych wartstwach połączenia które Ty zrobisz

Reply to
scx

Fri, 17 Mar 2006 09:25:48 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Na stronie Protela (a teraz Altium

jest darmowy Autotrax (v. 1.61 dla DOS). Program bardzo dobry, tylko ostrzegam, jest jak edytor Vi - na początku kompletnie nie wiesz co robić, jesteś wręcz przerażony, a później "zrasta się z palcami" :-) i wręcz trudno pomyśleć o używaniu jakiegokolwiek innego programu.

Niedługo jak będę miał czas, wystawię gdzieś na www kilka własnej produkcji bibliotek do niego.

Reply to
BLE_Maciek

BLE_Maciek napisał(a):

Jestem zmuszony potwierdzić. Padłem ofiara tego programu kilkanaście lat temu i od tamtej pory, mimo kilku prób (ostatnio była kolejna), nie mogę się od niego uwolnić. Głównie dlatego że jest prosty, czytelny i CHOLERNIE SZYBKI w obsłudze. Zaprojektowanie płytki pod autotraxem zajmuje mi co najmniej 2x mniej czasu niż pod dowolnym innym programem okienkowym. A czas to pieniądz...

Reply to
A.Grodecki