Procek z 4 UART

On Thu, 2 Jun 2005 23:57:55 +0200, "Miller Artur" snipped-for-privacy@nowhere.com wrote: [.....]

Nie ma problemu. Jak ktoś jest chętny, to mogę oddać tę kość.

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

Ten watek nie ma na celu zaimplementowanie niczego, a poinformowanie o innych mozliwosciach realizacji. Kto mial zrobic na oddzielnych kosciach juz to zrobil, kto szukal czegos nowego dowiedzial sie ciekawych rzeczy. NIe widze powodu zeby na sile ucinac dyskusje.

No wlasnie.

pzdr. j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski

Sylwester Łazar napisał(a):

Protestuję ! Nie zamykać !

Wątek nadzwyczaj ciekawy, aż milszym okiem patrzę na FPGA i szukam czegos ciekawego... i marzę o jakimś MC60020 pędzonym 200MHz. wiecej do szczęscia nie potrzebuję:)

Tylko jakos uwierzyć nie moge żeby dobry procek w FPGa zajmował tak mało jak tu napisano...chyba czas sprawdzic organoleptycznie:)

Pozdrawiam PinkF_

Reply to
PinkF_

Sylwester Łazar napisał(a):

Bo 32bitowy procek z różnymi fajnymi fjuczerami to troche bramek mimo wszystko jest? Nie wiem, własnoręczne budowanie CPU zakończyłem na kilkubitowym bitowym z TTL wieki temu:) może czas wrócic do korzeni?

A jeśli nie jest, i jest to pare bramek na krzyż to czemu kupujemy AT Megi zamiast samemu sobie wyrzeźbić 10x szybsze? :) I sam sobie odpowiem....nie wszyscy kupują :)))

Pozdrawiam PinkF_

Reply to
PinkF_

Samych 16 rejestrow to przeciez 512 przerzutnikow. Tu na szczescie maja bloki pamieci, nawet dwuportowej, to im rejestry nie zajmuja LE :-)

Ale glupia ALU z 8 funkcjami i na 32 bity ..