Problem z PDIUSBD12

Witam, pytanie do osób które działały coś z tym układem. Otóż zaczynam go używać w jakimś małym systemie uC. Po uruchomieniu systemu (po włożeniu kabla USB) system startuje i po 1sek włącza SoftConnect. Jedna z linii portu CPU podłączona jest do linii INT_N D12 i sprawdzana w poolingu. CPU wysyła diagnostykę na UARTa skąd otrzymuję nastepujący log dzialania:

D12 CHIP ID 0x1012 Waiting 1sec... IRQ 0x0040 (BUS RESET) IRQ 0x0080 (SUSPEND CHANGE) IRQ 0x00C0 (BUS RESET, SUSPEND CHANGE) IRQ 0x0040 (BUS RESET) IRQ 0x0040 (BUS RESET) IRQ 0x0080 (SUSPEND CHANGE)

Jak widać odczyt ID chipu (nieudokumentowana komenda 0xFD) zwraca 0x1012 (które zgadza się z podawaną na newsach wartością). Nie ma natomiast zgłoszenia danych z hosta (GET DESCRIPTOR) przez wywołanie przerwania z flagą 0x0001. Zatem albo dane nie są odbierane przez D12, albo on nie wysyła potwierdzenia do hosta. Mam dwa takie układy do dyspozycji i na obu jest ta sama sytuacja, zatem to raczej nie jest uszkodzony układ. Czy Ktoś walczył z podobnym problemem i mógłby mi dać jakąś podpowiedź.

Mariusz

Reply to
MariuszC