Problem z odpaleniem 8051(HELP!!!)

Marek Dzwonnik

DO: Marek Dzwonnik

Tak zaostawiam EA w stanie H, jedynie odpinam stan L z PSEN

Reply to
Mariusz Kasprzyk

On Behalf Of Mariusz Kasprzyk

Coś przegapiłeś. Ale to wiesz tylko Ty. To nie jest zwykły procek kupiny w warzwniaku.

pzdr Artur

Reply to
ziel
Reply to
Mariusz Kasprzyk

Mariusz Kasprzyk napisał(a):

a na resecie nie powinien byc jeszcze rezystor podciagajacy? tylko nie pamietam czy do masy czy do Vcc... zawsze mi sie to mylilo:)))

Reply to
"Przemcio Ż."
Reply to
Mariusz Kasprzyk

On Behalf Of Mariusz Kasprzyk

Ależ proszę: a)Odczytaj z procka program który do niego wprowadziłeś, a następnie porównaj z oryginałem. b)Ewentualnie podepnij do portów fizycznie LED, zarówno do VCC jak i do GND.

Ale najbardziej prawdopodobne jest, że: a) Procek już jest uszkodzony na skutek eksperymentów b) miernik nie jest w stanie wyłapać tak krótkich szpilek na wyjściach.

pzdr Artur

Reply to
ziel