Problem z dzwonkiem domowym

zwarcie w przycisku lub przewodach doprowadzających do niego nie prowadzi do wywalenia bezpiecznika, tylko do dzwonienia. Jak masz zwarcie klawisza organów, to też będzie piszczało ;-) Odłącz przycisk i posłuchaj, czy dalej dzwoni. Jak dzwoni to może być tinitus (dzwonienie w uszach), jak inni też słyszą, to masz zwarcie w kablach (myślę, że nie sądzę). Jak przestało dzwonić, to zmień przycisk. Możesz mieć prawdziwego buga w przycisku. Wlazł jakiś skurwrobak i się na węgielek zesmażył albo woda się dostała do przyciska, albo co innego.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

no to masz prace ogrodowe w planie :-(

A wiosnę już widać. U nas dzisiaj 13 stopni i słońce aż parzy ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Ale nie zrobiłeś tak, jak moja Mamusia (żona elektryka w końcu, to się zna: chciała przestawić szafę, przeszkadzał żyrandol, wykręciła korki, zdjęła żyrandol, wykręcając przewody "pierwotne" z kostki, skręciła je _razem_ i zaizolowała ;-))?

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Stanisz

Może odpuść sobie przekopywanie ogródka i zainwestuj w dzwonek bezprzewodowy? :) Zdaje się, widziałem takie w supermarketach budowalnych, ale wiem, czy oferowany zasięg sprawdzi się u Ciebie.

Reply to
Filip Ozimek