Predykcja sygnału czasowego.

Dzień dobry,

Ponieważ ten problem skradł już sporo mojego czasu postanowiłem rozszerzyć granice poszukiwań i dotarłem do Was Szanowni Grupowicze:

Mam sygnał pochodzący ze sterownika przemysłowego - sygnał napieciowy 0 - 5 Volt

Chciałbym za pomocą Matlaba przeidzieć na podstawie 1000 próbek tego sygnału kolejnych 10 lub nawet 5 próbek w Matlabie. Zabierałem się do tego korzystając z funkcji newlmn (sieć Elmana) i funkcji treningowej train. Jednak nie wiem jak podać próbki na tą funkcje treningową aby sieć uczyła się np na podstawie kilknastu próbek wstecz.

Jeżeli możecie napisać dla mnie choć malutką podpowiedź będe niezmiernie wdzięczny.

Dziękuje, Mariusz,

Wkradł mi się błąd - stosowałem funkcje "newelm" ....a nie jak napisałem "newlmn"............ dodam ze jest to funkca opierajaca sie na sieciach neuronowych Elmana