Poszukiwany optotriak SMD

Witam,

Poszukuje optotriaków SMD. Problem w tym żeby to było na prawdę SMD czyli względnie małe a nie jak znane mi optotriaki, które wygladają jak DIP z obciętymi nóżkami.

Jeżeli ktoś kojarzy jakieś symbole to byłbym wdzięczny. Zacząłem juz przeglądać strony producentów ale to mozolna praca bo właśnie wszystkie opotriaki jakie obejrzałem to mimo tego że są niby SMD to niestety duże "krowy".

Z góry wielkie dzięki za każdą podpowiedź.

Reply to
Pafnucy
Marek Dzwonnik

Halo, in news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl, Marek Dzwonnik hat geschrieben:

Da się:-) Zapomniałem napisać że mam jedną propozycję namierzoną ale niestety kiepsko jest z warunkami dostaw. Dlatego szukam jakiejś alternatywy. Sharp produkuje takie coś:

Pafnucy
Reply to
Marek Dzwonnik

Da sie Marku - ostatnio sie zaopatrzylem w HCPL-M600. Obudowa SO-5 :-) Co prawda to tylko transoptory a nie optotriaki, ale siakies kV izolacji posiadaja.

Reply to
jerry1111

"marcinuh" snipped-for-privacy@wp.pl wrote in news:c8dtdo$1nh$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl:

Znalazłem już kilka ciekawych u Toshiby:

Jeżeli jednak podałbyś, jakie Ty stosujesz to będę bardzo wdzięczny.

Reply to
Pafnucy