Potrzebuję pomocy w naprawie silnika

Znalazłem fachowca co zna się na tych silnikach i wiem już co i jak, zostało tylko zrobić.

Otóż jest to silnik 4-biegunowy więc magnesy trzeba wklejać SS NN SS NN

Da nam to 4 bieguny i powinno być dobrze.

Biorę się za robotę, zobaczymy co wyjdzie.

Pozdrawiam

Jacek

Reply to
Agent0700

W dniu 13.05.2015 o 10:51, Agent0700 pisze:

Ja to mówiłem od początku, ale ja bym wkleił tak jak było czyli IMHO 4 magnesy i 4 puste miejsca: S - N - S - N Oczywiście mówimy o tym który biegun magnesu widzimy patrząc w osi wirnika. Wklejenie po dwa magnesy na biegun nie zwiększy przecież strumienia, a jedynie zwiększy powierzchnie bieguna, którego i tak nie obejmie cewka i dodatkowo zwiększy masę wirnika.

Reply to
Mirek

W dniu 2015-05-13 o 15:37, Mirek pisze:

Witam

Jakiś majster co się na tym zna mówił, żeby wklejać właśnie po 2 magnesy, wolałbym wkleić 1 większy, ale nie ma takich odpowiednich w sprzedaży.

Agent0700