potrzebny UPS do komputera - Trojmiasto

witam

potrzebuje namiary na niedrogi sklep/hurtownie/dostawce UPSow z okolic Trojmiasta.

(chce zabezpieczyc komputer, czas podtrzymania musi wynosic ok 6 h. komputer pobiera ok 250 W)

pozdrawiam

Reply to
Darek

Banalne - przetwornica 24VDC/230VAC i do tego dwa akumulatory 12V 180 Ah + prostownik buforowy przystosowany do ciągłej pracy... To jest rozwiązanie najtańsze i najprostsze. Jedyny kłopot (drobny) może stanowić zbudowanie prostownika.

Dnia 2004-11-01 21:51, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

hehehe... :) Gosciu chce zabezpieczyc komputer gotowym urzadzeniem a nie wlasnorobka wiec troszke sie rozpedziles :) ale z drugiej strony to jest grupa pl.misc.ELEKTRONIKA wiec w zasadzie to troche Nie Ta Grupa :)

pozdr, mavs

Reply to
mavs[NOSPAM

Układy zasilające to nie elektronika? To teraz elektronika sprowadza się tylko do programowania mikrokontrolerów?

Dnia 2004-11-02 12:05, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

Chodzi o to ze na tej grupie sa glownie elektronicy. Ludzie zajmujacy sie elektronika. Bardziej doglebnie. Na innej grupie (np. pl.comp.pecet) pytajacy znajdzie lepsze info na ten temat. Poza tym tak jak napisalem wczesniej. Nie szuka rozwiazania na zasadzie "przetwornica 24VDC/230VAC i do tego dwa akumulatory 12V 180Ah + prostownik..." tylko czegos w stylu "UPS AVER 300... Warszawa ul. Podwiazkowa 15"

pozdr, mavs

Reply to
mavs[NOSPAM

AVER 300 nie zapewni mu 6 godzin pracy na akumulatorach. Jakiekolwiek rozwiązanie klasyczne nie będzie tanie.

Dnia 2004-11-02 23:42, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

A gdzie ja napisalem ze ja taki UPS polecam :) To tylko przyklad pierwszy ktory przyszedl mi do glowy i blagam (!) zeby nikt nie szukal ulicy Podwiazkowej 15 LOL... Wymyslilem i nie wiem czy taka istnieje w Warszawie :)

pozdr, mavs

Reply to
mavs[NOSPAM