timer

trebam timer koji mo¾e upaliti bljeskalicu na 5 sekundi. Trebam i bljeskalicu. Ili mo¾da rotirku. A to mi treba da svakih 10-ak minuta noæu upali bljeskalicu.

Sve ovo mi treba da privuèe pa¾nju kada se upali (reklama je u pitanju)

Ima li ne¹to gotovo za kupiti i gdje, ili nekakav kit komplet, ili mo¾da polovno da netko prodaje?

Pozdrav,

Ivan Maliveliki

Reply to
Ivan