Potrzebne napięcie ładowania do golarki Philipsa

Witam, Potrzebuję napięcie wyjściowe (i polaryzację końcówki) ładowarki do maszynki Philishave HQ663 (akumulatorowa). Ładowarka (HQ600) ma kulisty kształt i być może pasuje też do innych maszynek. Być może pytanie zbyt błahe jak na tak poważną grupę ale innej bardziej adekwatnej nie znalazłem, a wygooglać się niestety nie udało. pozdrawiam

K. adres jest antyspamowy

Reply to
Krzysiek

wiem, czy ta sama ladowarka albo taka sama maszynka, zobacz, czy pasuje.

Reply to
Marek Lewandowski

Dzięki za linka, przed chwilą podłączyłem i ładuje się. pozdrawiam K.

Reply to
Krzysiek