poszukuje MC14489

Witam

Poszukuję MC14489, w celu kupna, 2 sztuki. Są to sterowniki wyświetlaczy 7-segmentowych LED, z interface SPI. Mogą być z demontażu, byleby działające. Mogą być nawet jakieś całe płytki z tym układem, jeśli ktoś posiada, a nie chce mu się wylutowywać scalaków.

Brakuje mi do projektu jeszcze dwóch sztuk, mam 4 szt., w sumie muszę mieć 6.

W dzisiejszych czasach ciężko to dostać , bo scalak ponoć jest już nieprodukowany :( Jeśli u kogoś z Was coś takiego leży i się kurzy, to chętnie odkupię.

Rozważałem nawet zastąpienie przez jakiś z dostępnych obecnie driverów LED (np jakieś MAX695x), ale koszt 6 tych kostek przekroczyłby koszt reszty hardware-u (już skompletowanego).

Reply to
DJ

Jesli pinologia nie ma znaczenia to moze zastap je mikrokontrolerami:) Koszt niewielki:)

Reply to
T.M.F.

albo rejestrem przesuwnym? tu masz link oraz zrodla:

Greg
Reply to
Marek Dzwonnik

Witam

Niestety zastąpienie nie bardzo mi się uśmiecha, projekt gotowy, płytki już zrobione, więc pinologia ma znaczenie. Jednynie bym to zrobił w ostateczności.

Reply to
DJ

:) tu masz rację, jak zobaczyłem cenę - o mało nie spadłem z krzesła ;)

W każdym razie dzięki za zainteresowanie moim problemem, i za linki do sklepów :) Udało mi się wydobyć jeszcze dwie sztuki od człowieka, od którego kupowałem poprzednio płytki wyświetlaczy z demontażu.

Reply to
DJ