Poszukiwany "Elektronik - projektant uk?adów elektronicznych"

sundayman pisze:

a to akurat chyba firma rodzicow tego pana michala jak dobrze pamietam:P

tu bardziej chodzi o czesc nazwy przed softem:D

Reply to
Raven

sundayman pisze:

to raczej

:(

Reply to
Raven

Użytkownik "Raven" snipped-for-privacy@too2.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Ja się tam miałem zatrudnić z rok temu, ale dostałem znacząco lepszą propozycję a wtedy też w sumie pieniążków chciałem stanowczo za mało - jak na to dziś patrzę. Wiec dziś pewnie nie dają też za dużo ale może znajdzie się chętny :-) . I jakoś w sumie odstraszyło mnie też to, że na rozmowie kwalifikacyjnej był m.in. taki dość młody chłopaczek. Kiedyś miałem bardzo niemiłe doświadczenia ze zbyt dużymi kompetencjami w zbyt młodych rękach. Co samej do pracy w tej firmie sie nie wypowiadam bo nie pracowałem.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Ukaniu pisze: [...]

[...]

bingo masz czlowieku wyczucie gratuluje :D

Reply to
Raven

Powitanko,

Wystarczy jakiekolwiek odniesienie sie autora watku do stawianych tu zarzutow. Cos mi sie wydaje, ze takie cos jednak nie nastapi.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Zarzuty byly wypowiedziane przez czlowieka, ktory nie podpisal sie imieniem i nazwiskiem a tylko internetowym nickiem...

Tez bym na takie zarzuty nie odpowiadal jesli dotycza dzialalnosci pozainternetowej, gdzie w normie jest uzywanie imienia i nazwiska.

Reply to
Pszemol

Powitanko,

Ja sie podpisalem imieniem i nazwiskiem, jak zawsze. Nick wystepuje tylko w "nadawcy". Jest tez stale IP, wiec nie problem mnie zidentyfikowac.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Przeciez nie o Tobie mowa tylko o czlowieku, ktory zacheca do bojkotu tej firmy. Nie przedstawil sie z imienia i nazwiska.

Reply to
Pszemol

Pszemol pisze:

i nie przedstawie wybacz ale jestem bylym pracownikiem tej firmy i nie chce z tym bagnem miec co kolwiek wiecej wspolnego

a jako potwierdzenie moze wystarczy ze w okresie ostatnich 2 lat przewinelo sie tam 6 czy 7 elektronikow i kazdy wial jak sie zorietowal co tam sie wyprawia

Reply to
Raven

Gdyby to byla prawda to nie reagowalbys na ogloszenie.

Niestety w moich oczach niczego to nie zmienia i Twoje anonimowe uwagi nie maja tu zadnej wartosci. Papier wszystko wytrzyma - to samo odnosi sie do postu na news.

Jesli jest cos, co zdarzylo sie naprawde to nie ma powodu abys ukrywal swoje personalia - nic Ci nie zrobia... Ukrywanie nazwiska oznacza tylko tyle ze mozesz nagadac tu wszystko co tylko chcesz bez odpowiedzialnosci za slowa. A to jest nie fair.

Reply to
Pszemol

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...

A gdybys szukal pracy i rozwazal propozycje zatrudnienia sie w owej firmie, tez nie mialy by dla ciebie zadnej wartosci?

Maciek Wywrocki

Reply to
Maciej Wywrocki

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...

Tak jak ze wszystim, co pojawia sie na forum, kazdy we wlasnym zakresie musi "oszacowac" wiarygodnosc opinii.

Maciek Wywrocki

Reply to
Maciej Wywrocki

Napisal czlowiek podpisujacy sie `Pszemol', piszacy z anonimowego konta na polboxie... Przyjm do wiadomosci, ze dla niektorych osob anonimowosc ma wieksza wartosc, niz wiarygodnosc w Twoich, moich czy Klotki oczach. Raven pisze tu nie od wczoraj, wiec nie wymyslil sobie nicka na ten watek. Mysle, ze musisz z tym zyc...

Reply to
Marek Lewandowski

Pszemol pisze:

wiesz co jestem konformista i nie che mi sie znowu uzerac po co mam tym razem ja robic drake

mam spokojna prace i za przeproszeniem wisi mi to czy ktoś z Was pojdzie tam do pracy tylko nie wiem jak Ty ale ja jak juz to wole wspolpracowac z liczacymi sie na rynku:P

jezeli cie to interesuje to spojrz na oferte firm z tej samej branzy i zobacz ze nie imaja sie wszystkiego od blachy przez programy do papieru biurowego

Polska(kilka ktore przyszly mi go glowy)

Swiat(kilka ktore przyszly mi go glowy)
tylko sa profesjonalistami w swojej branzy a to sie tam liczy

po co ten przy dlugi wywod a po to ze jesli ktos byl by zainteresowany ta oferta to niech sprawdzi dokladnie firme najlepiej poza nia to dosc hermetyczne srodowisko i wszyscy sie znaja

(tylko niech nie pomyla Zdzislawa z Zbigniewem bo to jest spora roznica)

nie musisz mi wierzyc na słowo

Reply to
Raven

tak sie sklada ze wlasnie w ubiegla sobote wrocilem z fabryki w Chinach - wiekszych bzdur jak powyzej nie czytalem :):) Czasami nie warto powtarzac czegos "bo tak mowia".... A ze chinski pracownik jest tani to prawda ale wynika to z jego zarobkow i kultury pracy jaka w tym kraju panuje.

Reply to
Taddy

No, ale jest tez kwestia co sie pisze.

Tylko nie bardzo rozumiem takiego podejscia - jak ktos bedzie chcial zrobic swinstwo, to sie podpisze Jan Kowalski i co - wiarygodniejszy jest ?

Takie komentarze maja wartosc tylko dla ludzi sluchajacych plotek i anonimowych pomowien.

Reply to
Pszemol

???

Nie rozumiem tego argumentu... Czy ja tu plotkuje na temat jakiejs firmy spoza internetu?

To czy wymyslil czy nie na ten watek nie zmienia faktu ze osoby czytajace plotki jakie publikuje nie maga ich zweryfikowac bo nie maja personaliow Ravena.

Reply to
Pszemol

Oczywiscie, bo wtedy firma moze sie bronic piszac, ze niejaki Kowalski nigdy w firmie nie pracowal... Co mozna powiedziec na temat kogos, kto sie nie podpisal? Nic. A wiec osoba oceniajaca sytuacje nie ma wersji od obu stron.

Reply to
Pszemol

Robisz drake, tylko robisz ja anonimowo.

Po co sie odzywales w tym watku skoro Ci wisi? To, ze sie odezwales to dowod, ze jednak Ci nie wisi. No chyba ze rzeczywiscie wisi Ci czy ktos pojdzie do pracy a celem wypowidzi jest jakas "zemsta", prywatna krucjata i publiczne/anonimowe psucie firmie opinii.

A co to ma tutaj do rzeczy?

Niestety, Twoja anonimowa wypowiedz jest tylko i wylacznie plotka. Jedna baba drugiej babie powiedziala w kolejce po mieso - nic wiecej.

Reply to
Pszemol