Producent urzadzeń elektronicznych ?

Czy moglibyscie podpowiedzieć? Poszukuję kontaktów do producentów urządzeń elektronicznych nastawionych na kompletację elementów i wykonawstwo według projektu klienta (montaż SMD i przewlekany). Firma musi mieć wdrożone ISO ???? oraz własny dział projektowania.

P.S. Kimball Electronics powiedział, że jest dla mnie za duży.

Reply to
spoli

Użytkownik "spoli" <abuse@bso_one.pl> napisał w wiadomości news:boe5oc$hsg$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Lanex - Lublin -

Byłem ,widziałem ,montowałem u nich. Gdyby były pytania to GG:2346707

Adam Górski

On Behalf Of spoli

Jakie ISO?

pzdr Artur

Reply to
ziel

Użytkownik "spoli" <abuse@bso_one.pl> napisał w wiadomości news:boe5oc$hsg$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

ISO potrzebne jak pięść do nosa:-( Bez ISO robili buble, teraz robią buble zgodnie z ISO:-( Zdecyduj się czy Ty potrzebujesz fachowca czy makulaturę ??? Ile tego ma być ???

Reply to
SP9LWH

SP9LWH napisal(a):

Czym jest ISO, wie kazda rozsadna osoba, wiec nie wciskaj truizmow. Problem w tym, ze niektore firmy wymagaja by ich dostawcy mieli ten cholerny papierek.

Reply to
Marcin E. Hamerla
6 Nov 2003 20:48:11 +0100 jednostka biologiczna o nazwie snipped-for-privacy@poczta.onet.pl (ziel) wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

9660 ;-)
Reply to
BLE_Maciek

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" snipped-for-privacy@Xpro.Xonet.Xpl.remove_X> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...

A co ma ISO do jakości montażu? ISO to normy dotyczące zarządzania i obsługi klienta a nie jakości samego produktu. Można robic buble i mieć ISO, ważne jest aby buble nie różniły się od siebie :-), i miały stałe np. niskie parametry. Jeżeli robisz urządzenia, które się psują regularnie 2 razy do roku, a nagle "udała" Ci się partia o dużej nieazwodności to norma ISO określa to jako błąd i zgodnie z nią powinieneś tę partię wybrakować. Trochę to głupie ale w końcu to ISO....

Jakość wykonania i parametry definiują normy branżowe, w przypadku elektroniki np. IPC.

ax

Reply to
axial

axial napisal(a):

Polemizujesz ze mna? Jesli tak, to wyraznie nie zrozumiales mojej wypowiedzi.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" snipped-for-privacy@Xpro.Xonet.Xpl.remove_X> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...

autor wątku nie wie nawet które ISO mu potrzebne. Handlarz jakiś? kontrakt dostał i swoją dolę chce ???

Reply to
SP9LWH

Autor wątku ponawia pytanie o producenta, a o ISO to chyba można podyskutować w ramach innej grupy dyskusyjnej... Za to nie widzę nic w tym złego żeby w ramach tego wątku wymienić również własne opinie i doświadczenia o tychże producentach. P.S. Dzięki Adam

Reply to
spoli

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" snipped-for-privacy@Xpro.Xonet.Xpl.remove_X> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Ja tylko zgadam się z SP9LWH. że "standard" ISO wymyślili producenci papieru :-)))

ax PS. ISO to standard przestarzały i Ci co go mają od dłuższego czasu skłaniają się bardziej ku TQM, bo to normy u których podstaw leży rozwój.

Reply to
axial

axial napisal(a):

Tak, TQM jest Ok. Teraz Qrwa My rulezuje.

Reply to
Marcin E. Hamerla

On Behalf Of BLE_Maciek

:-D

pzdr Artur

Reply to
ziel

Zapytaj może w Elmaku

Klient

Witam, MCD w Żywcu.

Robert

Nie wiem czy wiedza... Wiesz - tak naprawde ISO nie jest _niezbedne_ - wspolpracowalem z pewna firma co wymagala ISO nawet do zakupu srajtasmy. Po roku walki z papierkami zmienili sobie procedury na rozsadne. Poza tym wiekszosc firm wymagajacych ISO ma procedury przyjmowania towarow/uslug od nie-ISOwcow. Trzeba 'tylko' chciec.

Aha - ja pisze o ISO9000...9003

Reply to
jerry1111