pod??czani commodore 64 do tv

Witam! Ostatnio kupiłem na allegro commodore 64. Niestety mam problem z podłączeniem go do TV. Podłączyłem kabel antenowy, z jednej strony do c64 a z drugiej strony do gniazda antenowego w TV. Niestety nie pojawia się obraz, co mam zrobić? Dodam że TV jest całkiem nowy ma 4 lata, może to dlatego?

Reply to
myven8

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@o61g2000hsh.googlegroups.com... Witam! Ostatnio kupiłem na allegro commodore 64. Niestety mam problem z podłączeniem go do TV. Podłączyłem kabel antenowy, z jednej strony do c64 a z drugiej strony do gniazda antenowego w TV. Niestety nie pojawia się obraz, co mam zrobić? Dodam że TV jest całkiem nowy ma 4 lata, może to dlatego?

A czy C64 na pewno ma wyjście antenowe? ZTCP jest to wyjście wideo...

Użytkownik "Michał Augustyniak" snipped-for-privacy@konto.pl napisał w wiadomości news:f826sv$2t4g$ snipped-for-privacy@opal.icpnet.pl...

jest RF OUT

Reply to
blur

[...]

powinno działać coś koło 20kanału, może podłącz przez wyjście Video do EURO w TV

Reply to
blur

Użytkownik "blur" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:f827k8$c39$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

ZTCP może też 3 ~ 4 kanał

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Co to jest ZTCP? Sprawdzałem na 30 kolejnych kanałach i nic. Acha i nie mogę podłączyć przez eurzłącze, bo nie mam innego gabelka tylko ten antenowy.

Reply to
myven8

snipped-for-privacy@gmail.com denied rebel lies:

"Z Tego Co Pamiętam" = AFAIR po ichniemu (:)

Reply to
MoonWolf

Co to jest ZTCP?

zapytaj gogle lub poczytaj cos o netetykiecie:)

Sprawdzałem na 30 kolejnych kanałach i nic. Acha i nie mogę podłączyć przez eurzłącze, bo nie mam innego gabelka tylko ten antenowy.

uzyj trybu recznego strojenia - gdzies musi to byc sprawdz czy kabel ma przejscie

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

w europie szukaj miedzy 30 a 40 kanalem (ok 36 powinno cos byc)

Reply to
PAndy

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@w3g2000hsg.googlegroups.com...

Dlaczego tylko na 30 a nie na wszystkich? Aby na pewno mówimy o kanałach pasma telewizyjnego, nie o numerkach programów "na pilocie"?

Jarek P.

Chodziło mi o te numerki :) Jestem w tej kwestii laikiem więc sorry...

Reply to
myven8

Chmm włączyłem strojenie ręczne, i znalazłem wreszcie tego commodore na cos ok 600 kanału. Obraz ejst, co do głosu to jeszcze nie wiem. Co ciekawe u mnie wogóle nie ma kanałów przed 60, to znaczy strojenie zaczyna się na 60 i wcześniej przejść nie mozna.

Reply to
myven8

Użytkownik napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@o61g2000hsh.googlegroups.com... Witam! Ostatnio kupiłem na allegro commodore 64. Niestety mam problem z podłączeniem go do TV. Podłączyłem kabel antenowy, z jednej strony do c64 a z drugiej strony do gniazda antenowego w TV. Niestety nie pojawia się obraz, co mam zrobić? Dodam że TV jest całkiem nowy ma 4 lata, może to dlatego?

-------------------------------------- niech ci ktoś zlutuje kabelek (DIN - Euro) będziesz mile zaskoczony opis złącza

Piotr

Reply to
ZeN

Cześć! Ma być telewizyjny kanał 36 lub jego okolice ale to jest standardowy opis. Twój telewizor może mieć zupełnie inne oznaczenia, np. inne numery tego samego 36 kanału z fonią "zachodnią" 5,5MHz a inne z naszą fonią (dźwiękiem) 6,5MHz. Jeżeli masz trochę wprawy w posługiwaniu się lutownica, to tu masz opis złącza wideo:

tu opis eurozłącza:
łącz je w jedno. Pozdrawiam Maciek

Reply to
Maciek

mialem c64 i podlaczalem go do tv bez video in :) /czyli, ze to antenowe na 100% :)

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@r34g2000hsd.googlegroups.com... Chmm włączyłem strojenie ręczne, i znalazłem wreszcie tego commodore na cos ok 600 kanału. Obraz ejst, co do głosu to jeszcze nie wiem. Co ciekawe u mnie wogóle nie ma kanałów przed 60, to znaczy strojenie zaczyna się na 60 i wcześniej przejść nie mozna.

Bo to pewnie nie kanały a częstotliwość w MHz.

Reply to
Jd.

ma.

Reply to