ITR (Warszawa), Technoserwis (Gdansk)

Reply to
Adam Dybkowski

... oraz Eldos Wroclaw.

Dz.

Reply to
Dziadek

Mister napisal(a):

Softcom jako taki nic sam przeciez nie robi. W okresie gdy u nich robilem nie mieli swojego zakladu, tylko zlecali produkcje za granica. Taniej zrobic to we wlasnym zakresie.

Reply to
Marcin E. Hamerla

axial napisal(a):

Robi za duzo powiedziane. Jest posrednikiem. Robili kiedys w Rzeszy, potem u Chinczykow. Kiedys partie plytek, wykonywana w Niemczech, dostalem ze zwarciami na warstwach wewnetrznych. Co sie okazalo po wykonaniu plytek. No coz, termin goni, kupa kasy w czesci poszla, a tu taki gips. Scialem sie wtedy z nimi. Ale zmontowane plytki trza bylo uruchamiac...

Reply to
Marcin E. Hamerla

On Behalf Of Marcin E. Hamerla

No i? Polak potrafi? ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel

ziel napisal(a):

Potrafi, potrafi...

Reply to
Marcin E. Hamerla

Znaczy nie testowali? Kurka... ja raptem 20 sztuk i to maluczkich mam pojutrze odebrac i solennie mnie zapewniali, ze wszystko bedzie testowane...

Zobaczymy...

:-)

Reply to
jerry1111

Od jakiegoś czasu ITR chwali się, że opanowali wykonywanie laserem jeszcze mniejszych viasów. Ktoś już próbował?

Reply to
Adam Dybkowski