Zasilanie folii EL

Nie piszesz, z jakiego napięcia chcesz to zasilać.

No to banalnie: mostek, kondensator wygładzający, IR2151/3/5 ustawiony na kilkaset Hz, dwa MOSFETy małej mocy (IRF820 mogą być - tanie są), kondensator separujący skladową stałą i sprawa załatwiona.

Ale dlaczego mam coś dorysowywać? Mam Ci mostek Greatza namalować? Czy też poczytanie PDFa i podłączenie kilku elementów do jednego układu scalonego przerasta Twoje możliwości? To jest naprawdę banalny układ.