płyt ATX

Hej,

Potrzebuję dodać w blaszce od płyty ATX

kilka dziur na gniazda. Do tej pory robiłem to sam na frezarce CNC, ale będę miał tego większą ilość (>1k szt.) i chciałbym zamówić to w firmie, która wytnie mi takie drobiazgi bez żadnych odrzutów (nie mogę poświęcić żadnej blaszki).

Czy ktoś z was zamawiał taką usługę i może mi polecić mi firmę, która się tego podejmie? Większość firm chwali się cięciem blach grubych na kilkanaście centymetrów, a ja szukam kogoś kto wytnie precyzyjnie otwory w blasze 0,25mm.

Reply to
Zbych

W dniu 14.05.2015 o 13:23, Zbych pisze:

Czyli rozumiem, że Ty dostarczasz blaszki, a my wykonujemy dodatkowe otwory? Możemy się temu przyjrzeć. Proszę o kontakt na priv.

Od razu piszę, że nie zagwarantujemy 0% odrzutów dla 1000 szt.

0,5% to realna liczba uwzględniająca błędy maszyn i obsługi.

Pozdrawiam,

Reply to
Michał