plcc - do Przemola

ja do Kierownika. jest Kierownik?

zagubiłem ten pliczek od Ciebie Przemol z rozpiską wymiarów i numeracją podstawek PLCC, nie masz go może gdzieś jeszcze?

wpłacam paypalem ;o)

Reply to
platformowe głupki

W dniu 26.09.2015 o 18:31, platformowe głupki pisze:

Musisz się tu chwalić, że jesteś piz..a zamiast napisać do niego na PW?

Reply to
Czarek

a Ty musiałeś wystrzelić? nie do Ciebie pisałem...

Reply to
platformowe głupki

W dniu 26.09.2015 o 18:47, platformowe głupki pisze:

Dupku, pisząc tu piszesz do każdego kto tu zagląda. To nie twój pisowski folwark.

Reply to
Czarek

podobno mandziejewicz i jego koledzy mają mnie w jakimś KF, to ten kierunek...

Reply to
platformowe głupki

Wykup sobie u niego od razu subskrypcję na ten pliczek, na wypadek gdybyś znowu zgubił :)

Reply to
Mario

Jestem, jestem... byłem 2 tygodnie na wakacjach, wczoraj wróciłem. Napisz na priva, tego z paypala, o jaki pliczek konkretnie Ci chodzi.

Reply to
Pszemol