PIR niskonapieciowy

Wększość standardowych czujek dostępnych handlu są na zakres 9-16V. Czy są powszechnie dostępne czujki na 3-5V. Nie chodzi mi o moduły/shieldy dla Arduino itp. tylko takie normalne w obudowach do montażu na ścianie.

Reply to
Marek

Myślę ze takich nie znajdziesz. Dość wysokie napięcie jest potrzebne pn odległości czujek od centralek mogą być spore. Kable do czujek to zwykłe

0.5mm^2 więc spadek napięcia byłby zbyt duży aby zasilić czujkę.

c.

Reply to
Cezar

Poza tym zasilacz buforowy 5V jest na pewno trudniej dostępny niż 12V :) P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@fakeemail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Będzie ciężko. Bezprzewodowe mają zasilanie z baterii CR123A 3V, ale nie mają wyprowadzonych styków alarmowych.

Reply to
yabba

Tak btw te bezprzewodowe to jakiś otwarty standard by je można było wykorzystać we własnym projekcie czy każdy producent ma swoje rozwiązania?

Reply to
Marek

W dniu 23.05.2016 o 11:39, Marek pisze:

Zdaje się ze jest kilka standardów.

Reply to
Mario

Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@fakeemail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Chyba każdy producent ma swoje rozwiązania. Tak w ogóle, to czujki bezprzewodowe są dwóch rodzajów: z transmisją jednokierunkową i dwukierunkową. Widziałem kiedyś jednokierunkową zrobioną analogicznie jak pilot z kodowanie KeeLoq.

Reply to
yabba