Pilnie potrzebny programista mikroprocesorów !!!

Witam

Pilnie potrzebny programista mikroprocesorów Renesas (Hitachi)

kontakt:

0 888 138 400 lub janiu snipped-for-privacy@tlen.pl

Temat jest kierowany dla konkretnych osób. Jeśli jesteś osobą ,która chce spróbować proszę nie zawracaj głowy.

Pilne !!! Pilne !!! Pilne !!! Pilne !!! Pilne !!! Pilne !!! Pilne !!! Pilne !!! Pilne !!! Pilne !!!

Reply to
pl.misc.elektronika

A jeżeli jestem osobą, która nie chce spróbować ? ;)))

Reply to
Jacek "Plumpi

Witaj

Krótko i na temat:

Renesas rodzina H8 - jakie ma Pan doświadczenie ?

Czy potrafi Pan zaprogramować procesor bez schematu płytki ,który trzeba zrobić ?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź

P.S> Proszę napisać prywatnie na adres: janiu snipped-for-privacy@tlen.pl

Użytkownik "Jacek "Plumpi"" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:gcqv7b$3kh$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...

Reply to
pl.misc.elektronika

pl.misc.elektronika przemówił ludzkim głosem:

Nie bądź naiwny. Jeśli nie masz schematu to zacznij od szukania człowieka, który ci go rozrysuje.

Reply to
Zbych

Użytkownik "pl.misc.elektronika" <janiu snipped-for-privacy@tlen.pl napisał w wiadomości news:gcr3mg$mfd$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...

Wsad (program) jest dostępny ? Czy może programista ma wymyślić, napisać program do procesora, a zleceniodawca nawet nie wie co ten program ma robić ?

Reply to
lwh

zwolnił się, bo stwierdził ze więcej zarobi na kasie w biedronce:O)

Reply to
gargamel

Użytkownik "lwh" snipped-for-privacy@v.pl napisał w wiadomości news:gcr4nj$ovr$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Złośliwcy :P

Michał

Użytkownik "pl.misc.elektronika" <janiu snipped-for-privacy@tlen.pl napisał w wiadomości news:gcqoe8$que$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...

Powodzenia !!! Powodzenia !!! Powodzenia !!! Powodzenia !!! Powodzenia !!! Powodzenia !!! Powodzenia !!! Powodzenia !!!

Reply to
Ghost

Użytkownik "pl.misc.elektronika" <janiu snipped-for-privacy@tlen.pl napisał w wiadomości news:gcr3mg$mfd$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...

news. grupy na pisaniu w firmy profesjonalizm pełny Widać

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

ma zrobić program który ma działać poprawnie na płytce której schematu nikt nie zna, czyli program ma działąć na nieznanym sprzęcie:O)

Reply to
gargamel

Użytkownik "gargamel" snipped-for-privacy@doli.na napisał w wiadomości news:gcsgom$6l0$ snipped-for-privacy@news.wp.pl...

Tak to tylko w Erze :-) Możesz tez zwrócić się do wywiadu. Niech znajda agenta, co wykradnie dane twórcy. Wiesz przynajmniej kto tę płytkę wyprodukował i do czego ona służy, co ma robić?

Reply to
lwh

Do diabla po jaka holere programiscie schemat ?? Programista potrzebuje model logiczny urzadzenia i jesli taki zostanie rzetelnie przygotowany to schemat mu nie jest potrzebny - przyklad mam zrobic sterowanie predkoscia silnika za pomoca jednego z dwu wyjsc pwm z maksymalna mozliwa czestotliwoscia w zakresie od 0( najmniejsze wypelnienie) do 100% (najwieksze wypelnienie). I to mi starczy - czy to bedzie jakis mos z silnikiem czy uklad rc sterujacy napieciowo falownikiem - gniecie mnie to...... Poza tym czesto rozwiazania sprzetowe sa zdeterminowane pewnymi rozwiazaniami programowymi - znacznie lepsze efekty uzyska sie gdy najpierw powstanie model logiczny urzadzenia - potem projekt programu (tak kochani moi mlodzi gniewni programisci - programy sie projektuje a nie pisze - pisza to poczatkujacy, pedziaze i ci ktorzy musza sie uzerac ze zmianiajacymi sie co 5 minut zalozeniami) a na koncu dobor konkretnych rozwiazan a wiec schemat aplikacji.

wojtek

CMMS Maszyna Golem OEE Hall2007

Reply to
neuron

Użytkownik "neuron" snipped-for-privacy@neuron.com.pl> napisał w wiadomości news:gct5g5$djo$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

To zalezny od wielkosci serii. Przy wielkich na pewno to program sie podciaga do schematu nie odwrotnie.

Reply to
Ghost

Gdyby nie podpis to pomyślałbym że napisał to ktoś o małej wiedzy. Może zły przykład ten powyżej. Aby dużo nie szukać, stanął sobie piec hartowniczy - nówka. I okazało się że program w nim jest do bani. Trzeba było napisać nowy. Schematu logicznego nie było. Był elektryczny. schemat logiczny dało się odtworzyć po oczekiwaniach jak to się miało zachowywać, a nawet należało zmienić logikę bo oryginalna powodowała zbyt dużo problemów. Brak schematu elektrycznego oznaczałby jedno: prucie szafy i składanie od nowa lub zdejmowanie schematu. Wejścia i wyjścia to razem około 30szt. problem był tylko jeden w które wyjście uderzyć z tą logiką.

A to już czysta prawda. Jak gdzieś kiedyś czytałem, szybkość pisania programów to około 4 linijki na godzinę. I pomyśleć że kiedyś trzaskałem programy, a teraz to nawet tych 4 linijek nie wyciągam.

Reply to
Desoft

Użytkownik "Desoft" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:gct8ce$lru$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...

Przesada. Gruba.

Reply to
Ghost

W górę, czy w dół? Jeżeli zaniżyłem to dlaczego tyle prgramów to takie gnioty? Nie wspomnę już o windows vista, wordzie i innych jedynie słusznych, ale nawet sinumerik (no, może dlatego że oparty na xp). Czasami bezsilność człowieka ogarnia na taką radosną twórczość. Pamiętam komórkę Siemensa S40, piękny design, bajery, robił na ówczesne czasy wszystko, tylko nie dzwonił. Napisać program bez błędów to sztuka, raczej utopia, bo lepszy jest ten program który ma mniej błędów. Nie ma takich co nie mają ich wcale.

Reply to
Desoft

Użytkownik "Desoft" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:gct8ce$lru$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...

Jest takie slowo "kontekst". To co napislaem to wlasnie bylo w kontekscie tego co napisano poprzednio. Oto moi szanowni koledzy nabijaja sie z kogos kto powiedzial ze chce aby mu napisac pogram bez schematu. Wroc - on nie napisal nawet ze chce program - on napisal ze potrzebuje programisty -moze chodzi o napisanie jakiejs procedury do istniejacego juz projektu ? Tego nie wiemy. Wyobrazmy sobie taka oto sytuacje - mam zaprojektowany jakis miernik. Powiedzmy ze mam swoj system operacyjny wiec dane wejsciowe sa w zmiennych a wyswietlanie wynikow oparte jest na jakiejs biblotece funkcji. No i okazuje sie ze nie jestem w stanie zrobic analizy sygnalow bo trzeba zastosowac matemetyke wyzsza a glab matemetyczny ze mnie nie do kwadratu wiec zlecam komus napisanie FUNKCJI a nie programu. Moze tak byc ? Moze. Programista potrzebuje schemat? Nie - styknie mu specyfikacja mojego systemu operacyjnego, biblioteki wyswietlacza, dostepu do przerwan, wymogow czasowych i kilka innych dupereli - ale schematu nie potrzebuje bo po co.

Nawet nie chodzi o to ale poprostu dzazni mnie jak ktos wylewa na publicznym forum swoje frustracje wynikajace z tego ze go ktos nie docenia - nie zastanowi sie on jakie sa realia, nie wie o co chodzi a pisze bzdury typu ze pewnie gosc co robil schematy pracuje w biedraonce na kasie bo mu tam wiecej placa. Przewija sie na tym forum kilka osob od ktorych emanuje wiedza i doswiadczeneie i ktorzy zapewne przebierac moga w ofertach dobrej i dochodowej pracy ale niestety czesto przebijaja sie glosy (nie tylko tutaj - na grupach programistycznych tez) ludzi ktorzy uwarzaja ze powinni zarabiac po 10 tys misiecznie bo przeciez posiadli wiedze wszechtajemna a tu ktos by chcial zeby pracowali za marne 2 tysiace. A moj kolega powtaza zawsze ze nie sztuka sie narobic - sztuka robote sprzedac.

Owszem - ma kolega racje - moja wiedza jest znikoma - ucze sie od 25 lat a i tak g..o potrafie. Ale nauczylem sie czegos waznego czego radze sie wszystkim bardzo szybko nauczyc - pokory. Nawaisem mowiac przez 5 lat produkowalem sterowniki do maszyn - bez schematow - zrobilem je dopiero jak jeden klient potrzebowal dokumentacje do cerytyfikacji - schematy mialem w glowie - na ich podstawie projektowalem plytki, pisalem programy, robilem serwis. Do dzis z pamieci wyrysuje topologie z80, podstawowych ttli, pamieci itp. A kiedys to znalem na pamiec schemat pierwszysch pctow - i nie bylo to istotne ze liczniki, kontrolery przerwan, dma i pio pakowano pozniej w chipsety - logicznie wszystkie plyty glowne xt przez dlugi czas byly identyczne.

wojtek

CMMS Maszyna Golem OEE Hall2007

Reply to
neuron

To nie przesada - to niezrozumienie. 4 linie programu to kilkanascie do kilku tysiecy linii kodu maszynowego. Program owijarki palet jak jeszcze robilem swoje programy do swoich sterownikow mial 40-50 linii kodu. Listing calego kodu w asemblerze na ktory skladal sie moj system operacyjny, moj bios dla tego modelu sterownika, moja biblioteka obslugi wyswietlacza i klawiatury i powyzszy uzytkowy program mial 40 stron wydruku A oprogramowanie takiej owijarki na hali u producenta zabieralo mi okolo dwu godzin ;)

wojtek

CMMS Maszyna Golem OEE Hall2007

Reply to
neuron

No coz, jest takie powiedzenie - shit in, shit out. Jakiego gosc sklecil posta takie otrzymal odpowiedzi. Frustracji w tych odpowiedziach nie zauwazylem, natomiast polewke z goscia, ktory nie potrafi sformulowac o co mu chodzi i owszem. BTW, jesli przeczytam datasheeta do tego procka i napisze program "Hello Word" to czy juz spelniam kryteria, jesli nie podal o co chodzi? Chyba tak.

Reply to
T.M.F.

Użytkownik "Desoft" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:gctfck$9s5$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...

Pisze sie o wiele wiecej.