Pewnie OT - wykres

Dzień dobry,

czy istnieje jakieś proste, najlepiej darmowe, narzędzie pozwalające zrobić wykres podobny do tego, jaki pokazuje oscyloskop jeśli mam początek i koniec impulsu w milisekundach. Takich impulsów jest kilkanaście i chciałbym porównać ich położenie względem siebie.

Próbowałem calc z pakietu LibreOfffice, ale albo się nie da, albo (co bardziej prawdopodobne) ja nie potrafię. To co zaoferowało Google to byłoby to strzelanie z armaty do wróbla.

Podppowiecie coś? Z góry dziękuję.

Reply to
Mchal M. Lechanski

W dniu 2020-05-03 o 13:27, Mchal M. Lechanski pisze:

A dane w jakiej postaci masz?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

plik csv:

zdarzenie,timestamp

Reply to
Mchal M. Lechanski

A to nie wystarczy?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

W dniu 2020-05-03 o 13:47, Mchal M. Lechanski pisze:

Ponad 20 lat temu potrzebowałem zrobić FFT z przebiegu z oscyloskopu (HM1507). Zebrałem próbki w pliku tekstowym w postaci: czas, wartość. I nakarmiłem nimi PSPICE. Jedno z dostępnych w nim źródeł napięciowych jest pobudzane takim plikiem. Potem to już można robić z tym sygnałem wszystko, co PSPICE pozwala a więc między innymi go obejrzeć. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Zerknij tutaj:

Ogólnie gnuplot na pewnie wszystko, ostatecznie załaduj to do excela/Calca i zastosu wykres XY.

Reply to
heby

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Jednak to będzie raczej Excel/calc tylko się douczyć muszę.

Reply to
Mchal M. Lechanski

gnuplot. Tu przykłady, zobacz szczególnie na ostatni:

Queequeg