PCB do AT91RM9200 - Uwaga wazne !!!

Czesc, Prosze zeby sie jeszcze raz odezwali do mnie na priva ludzie, ktorzy chcieli plytke PCB do AT91RM9200. Koszt sztuki - 30zl. Wkradly mi sie pewne bledy na PCB i trzeba troszke kabelkami dosztukowac. Jak mnie ostatnio kolega uswiadomil urachamianie zajelo mi pol roku (bo odbywalo sie w wolnych chwilach) :) Mozna bedzie tez zanabyc zmontowane w przyszlym roku - koszt ok. 350zl

Zapraszam na forum

- bede umieszczal tam dane dotyczace tego ukladu TWARM - czyli TWoj ARM :)

Reply to
pelos

Pelos @ Home napisał(a):

podobno w EP ma coś być w przyszłym roku na RM9200:

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Pelos @ Home napisał(a):

Jak widzę bardzo ciekawy projekt. Jestem również zainteresowany gotowym urządzeniem. A jak byś projektował płtykę 2.0 to przemyśl możliwość umieszczenia portu RS485, to już by było zajebiście.

Reply to
Piotr [PKi