Pasta lutownicza ?

On 2015-03-18 12:07, J.F. wrote: [...]

No sąsiadka moich starych, lat 82, kupiła sobie na takim pokazie bioharmonizer cośtamcośtam za ~4 kzł. :-D A po powrocie do domu, gdy już się ocknęła z szału zakupowego, to zadzwoniła do mnie aby to odkręcić. :-D A moja własna matka dała się naciągnąć na zmianę firmy telekomunikacyjnej z Orange na "Telekomunikację dla Domu" (umowa oczywiście tylko z pozoru bardziej atrakcyjna, tj. przez II pierwsze miesiące) - naciągacze dzwonią i tak gadają, że można odnieść wrażenie, że są przedstawicielami TP SA (która, notabene, już nie istnieje). No i oczywiście ja to odkręcałem. :-) Starsi ludzi są mało asertywni. Np. zamiast natychmiast odłożyć słuchawkę to wsłuchują się w to co telemarketer ma do powiedzenia i dopiero wtedy odmawiają. Albo i nie. :-D

Reply to
JDX

W dniu 2015-03-18 o 14:13, J.F. pisze:

Swoją drogą, kursy z asertywności dla III wieku by się przydały.

Reply to
PeJot

ACMM-033 pisze:

Chyba następnym razem tak zrobię, normalnie to nie chce mi się z nimi gadać... ale... pomysł jest, muszę zrobić coby fon sam nagrywał rozmowy.

Reply to
AlexY

Opłaca się. Stosują wręcz chwyty, że sprzedają tylko max. 3 komplety na całym pokazie, więc te pierwsze 3 osoby są szczęśliwe, że im się udało, a reszta im zazdrości. Co gorsze, to te pierwsze 3 mają dodatkową motywację być w tej 'wyróżnionej' trójcie (i mieć mniej wątpliwości), bo na ich miejsce jest kilku kolejnych emerytów. Parcie musi byc silne, żeby wyłączyć całkiem myślenie. Całość polega na tym, żeby wytworzyć wrażenie, że ludzie kupują coś wyjątkowego (czyli normalnie droższego niż to co kupują) po okazyjnej cenie (czyli na początku cena całkiem z sufitu, ale dzisiaj jest wyjątkowa promocja i sprzedajemy pół darmo) oraz że kupujący są wyjątkowi (tylko kilka kompletów, sąsiad nie będzie miał) itd. Ograniczona ilość redukuje też ryzyko zwrotu, bo piętnastu emerytów się nie skrzyknie razem, że ich zrobiono w balona i nie oddadzą wszyscy na raz - masz 3 niezależne osoby z dużego osiedla, które pewnie się nie znają razem, więc każdy sam będzie po cichu udawał, że to była okazja nawet jak już emocje opadną. Sama psychologia. Dobrze, że im czegoś w stylu tabletek 'gwałtu' jeszcze nie podają na tych pokazach:-)

Pozdrawiam

Marek

Reply to
Marek Wodzinski

Wy tu sobie gadugadu o staruszkach, co to nabierają się na cuda na kiju, a sami łyknęliście Zieloną Wyspę "z połykiem". K.

Reply to
John Smith

Jeśli był to rezonator biofotonowy i się nie udało odkręcić, to teraz producent ma obowiązek odebrać od użytkownika i oddać kasę - rok temu URPLWMiPB wydał decyzję o wycofaniu z obrotu i używania tego urządzenia.

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi

A to pewnie chodzi o Henex lub miniMEDIC2000gi - też wycofany z obrotu i użytkowania - decyzja ze stycznia 2015. Szczegóły na urpl.gov.pl

Ogólnie URPLWMiPB ostro się wziął za te wynalazki, warto do nich pisać i się skarżyć.

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi

użytkownik PeJot napisał:

Zaradni potrafią firmę wyje..ać więc taka starsza osoba nie ma szans. Zakładasz firmę na słupa, przetarg wygrywasz, kasę zbierasz i tyle cie widzieli, w wawce jest już plaga takich "zaradnych". Ludzie zapomnieli do czego weksel wymyślono, że nie wydaje się towaru/usługi bez zabezpieczenia komuś wątpliwemu to i są dymani.

Młoda demokracja, kto zaradny ten bogaty:)

Reply to
szklanynocnik