Pamieć SIMM

Cześć.

Mam pytanie o stare poczciwe pamięci SIMM 4MB 72pin. Wiem że na allegro mozna kupić te moduły ale czy ktoś wie gdzie można dostać same scalaczki?? Chcę kupić większą ilość dlatego wylutowywanie raczej nie wchodzi w rachubę a ponadto chciałbym być pewien co do jakości tych układów a z już uzywanymi kostkami bywa różnie.

Hey.

Reply to
Look

Fri, 16 Dec 2005 12:13:39 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Look snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

To podaj oznaczenia tych scalaczków. Tak na szybko to proponuję obadać Gembarę, TME, SB, Seguro

(niestety działa tylko w dziadostwIE)

BLE_Maciek

kiedys DRAM AMIC'a kupowalem w Gammie

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Hmmm pod FF tyż działa (Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.12) Gecko/20050915 Firefox/1.0.7)

Reply to
AW

Fri, 16 Dec 2005 16:22:44 +0100 jednostka biologiczna o nazwie AW <spam snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Ooo może webmlame^H^H^H^Hmaster wreszcie poprawił, zaraz obadam.

Reply to
BLE_Maciek