Pamięć flash AT29C1024

Ponawiam pytanie Czy naprawdę nikt nie wie gdzie to kupić ?

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek Wieczoerk

Sory za OT, ale chyba strzeliles blad wpisujac swoje nazwisko do czytnika. Poprzednio nazywales sie "Leszek Wieczorek" a nie "Leszek Wieczoerk" :-)) To tylko tak dla informacji :-)

Reply to
BLE_Maciek

W artykule news: snipped-for-privacy@4ax.com, niejaki(a): BLE_Maciek z adresu <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org>

napisal(a):

Moze to tak dla zmylenia przeciwnika? W koncu Wielki Spamer patrzy :-)

A co do pamieci: masz o niej jakies blizsze informacje wlacznie z pdf-em? Bo z mojej skromnej wiedzy wynika, ze wiekszosc flashy rózni sie malo znaczacymi szczególami które to róznice mozna ominac latwo zmieniajac np podlaczenie jednej nózki Prawdopodobnie da sie zastosowac pamiec innego producenta byle miala identyczna organizacje (64k x 16 bitów, wielkosc sektora)

Reply to
Fish

Chyba ze program czyta sygnaturkę Flasha :-) Moje czytają...

Reply to
jerry1111

Ile sztuk ?

Reply to
grzegorz

masz racje 1 Mb pamiec 64k x 16 Z kupnem nie bedzie problemu zalezy tylko od ilosci

Reply to
grzegorz

Tylko 2 - do serwisu One (podejrzewam) są też stosowane jako bios na płytach głównych, a ja potrzebuję do bramki antykradzieżowej (program się wywalił)

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek Wieczoerk

Rzeczywiscie ! Wczesniej nazywalem sie troche inaczej :-)

Leszek WieczorEK

Reply to
Leszek Wieczoerk

Wed, 29 Oct 2003 10:58:10 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Leszek Wieczoerk" snipped-for-privacy@xl.wp.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A nie mozesz dac 27C1024 ? Zarogramujesz w programatorze, wstawisz i powinno dzialac, bo nozki odpowiadaja tym w 29C1024. Chyba ze faktycznie program czyta sygnature to juz wtedy kicha ...

Reply to
BLE_Maciek

Wiesz, nie zastanawiałem się nad tym - ale rzeczywiście można by tak spróbować. Ale czy 27C1024 jest robione w obudowie PLCC44 ? Bo jeżeli nie to będzie problem

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek Wieczoerk

Wed, 29 Oct 2003 22:52:04 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Leszek Wieczoerk" snipped-for-privacy@xl.wp.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

AFAIK tylko OTP, ale poszukaj moze trafisz i taka z okienkiem. Chociaz jak masz sprawdzony program to moze byc i OTP.

Reply to
BLE_Maciek