paluszek i kabelek

Włodzimierz Wojtiuk

Włodzimierz Wojtiuk pisze:

i użyć "wody do lutowania" a nie kalafonni ToMasz Ps i okularów ochronnych. razu pewnego wyciagali mi resztki baterii z oka na pogotowiu.

Reply to
ToMasz

zlotowinfo pisze:

A nie lepiej użyć zaczepu (np. takiego jak tu):

Albo koszyczka??
Sądzę, że to pewniejsze rozwiązanie, nie ma ryzyka uszkodzenia aku przy lutowaniu, wymiana jest łatwiejsza :)...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

zlotowinfo pisze:

No to po prostu zamów gotowy pakiet akumulatorów wg własnego wzoru w firmie, która się zajmuje m.in. zgrzewaniem pakietów. Z pamięci mogę wymienić Batimex i Wamtechnik, pewnie jest ich więcej.

Reply to
Adam Dybkowski

Jak to zwykle - nie oplaca sie robic specjalnych ogniw, jesli seria nie jest duza.

A potem nadeszla era telefonow komorkowych :-)