padła grzałka ?

Witam dziś w piekarniku teściowej padła grzałka "spodnia" w kuchence mastercook. Zanim odłączę gaz i wytargam ją na środek kuchni, zapytam bo może ktoś miał już z takim lub podobnym typem do czyniena. (ech te dwuznaczności :)

Jak tam jest zorganizowane załączanie mocy do grzałek ? są jakieś styczniki czy regulator ma wbudowane sterowanie triakami ? może nic się nie spaliło tylko ultenił się jakiś styk (miałem tak z grzałką w automacie polar BIO)

koszt grzałki to ok 40 zł ale zanim coś kupię to lepiej wiedzieć czego się spodziewać.

Z góry dzięki za pomoc

Romek

Reply to
rrrrrrrrrrr

rrrrrrrrrrr pisze:

O ile dobrze widzę, to mam podobny model, przełącznik grzałek siedzi w pokrętle.

Jest termoregulator/włącznik w programatorze, ale tam jest styk zwierny.

Reply to
PeJot

Normalny termostat dylatacyjny. Rurka z cieczą, która rozszerzając się rozwiera styki.

I tak będziesz chyba musiał wyciągnąć ją na środek kuchni żeby się dostać do grzałki :-).

Reply to
Robert J.

rrrrrrrrrrr pisze:

Hmm, widząc ten wyświetlacz na VFD i delikatne pokrętełko impulsowe do nastawiania żądanej temperatury sądziłem że tam siedzi coś bardziej wyrafinowanego i steruje jakimś elementem wykonawczym mocy, a tu taka niespodzianka. W takim razie idę po francuza i konopie. Dzięki. Romek

Reply to
Roman Rogóż

Miałeś naprawiać kuchenkę a ty się wybierasz z obcokrajowcem jarać jointy?

Reply to
Padre_peper