[OT] Neostrada

W dniu 24.09.2022 o 18:45, Kris pisze:

Ładnie działa? Hahahaha. Rozumiem, że żartujesz.

Reply to
robot

Niech spróbuje przejrzeć pl.misc.samochody...

W dniu 2022-10-26 o 11:57, Paweł Pawłowicz pisze: > Próbowałem przenieść się na Chmurkę, ale pomimo pomocy Adama moje posty > nie są publikowane.Nie wiem jakiego czytnika używasz ale u mnie po ostatniej aktualizacji tunderbirda też jest w kratkę, co ciekawe że jak nie wyśle to nawet śladu po nim nie ma i muszę pisać od nowa, teraz za każdym razem robię kopię i wysyłam, po czym od razu odczytuję serwer czy post dotarł. Nie wiem gdzie się kićka czy czytnik czy chmurka.

No i powtarzam posta bo się nie wysłał :( co ciekawe tunderbirt zaznacza mi w drzewie postów że odpowiedziałem.

Reply to
Janusz

W dniu 26.10.2022 o 18:50, Janusz pisze:

Nie wiem jakiego czytnika używasz ale u mnie po

Dokładnie tak samo. Thunderbird. Na Neostradzie nie ma problemów.

Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

Próbowaliście:

a) zmienić port ze 119 na 120? b) wyłączyć JS NNTP?

Wyłączenie JS NNTP:

  1. Edit
  2. Preferences
  3. Na samym końcu Preferences jest guzik Config Editor...
  4. Wpisujemy "jsmodule"
  5. Znajdujemy wpis "mailnews.nntp.jsmodule"
  6. Jeśli jest true, to dwuklikamy go, żeby zmienił się na false
Reply to
Arnold Ziffel

Tak.

Nie. I właśnie to zrobiłem.

Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 26.10.2022 o 21:47, Paweł Pawłowicz pisze:

I wygląda na to, że zadziałało. Dzięki :-)

Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

Super :)

Reply to
Arnold Ziffel

Mam polska wersję 102.4.0 (32bity) i tam tego nie ma, w Edycji są tylko 'właściwości grupy dyskusyjnej' w Narzędziach są Ustawienia ale nie ma Config edytor-a albo ja nie widzę :(

Reply to
Janusz

A nie klikasz przypadkiem w Account settings?

U mnie pozycja Preferences w menu Edit jest ostatnia, jak klikam to najpierw pojawiają się ogólne (General, Thunderbird Start Page), a Config Editor jest na saaamym końcu (taki mały guzik na samym dole, po przescrollowaniu całego okna w dół).

Jak nadal nie znajdziesz to nagram video, jak to u mnie wygląda.

Reply to
Arnold Ziffel

W dniu 26.10.2022 o 12:24, Krzysztof Gajdemski pisze:

Napisałem. Mam nadzieję, że policzycie mój głos wielokrotnie. :)

Ale może by jakoś na różnych grupach napisać o tym? pl.internet.komunikaty to nawet ja nie czytam od lat...

MJ

Reply to
Michał Jankowski

W dniu 26.10.2022 o 22:29, Janusz pisze:

Narzędzia/Ustawienia/Ogólne

-> przewinąć na sam dół po prawej na dole "Edytor ustawień"

MJ

Reply to
Michał Jankowski

Jest Wed, 26 Oct 2022 23:22:59 +0200, Michał Jankowski pisze:

No ba, jest moc. :)

Widziałem pokrewne wątki na paru grupach. Jakoś się ta informacja chyba rozeszła… Ale jeżeli jej gdzieś nie było, a uważamy, że być powinna, to napisać nie zaszkodzi. Hmm, a może rzeczywiście wysłać przypomnienie, tylko szerzej? Do zastanowienia.

k.

Reply to
Krzysztof Gajdemski

W dniu 2022-10-26 o 23:04, Arnold Ziffel pisze: > Janusz <janusz snipped-for-privacy@o2.pl wrote: >

Reply to
Janusz

W dniu 2022-10-26 o 23:27, Michał Jankowski pisze:

Reply to
Janusz

Mam dosyć starą wersję TB, w dodatku po angielsku, i u mnie to wygląda inaczej. Czy taki opis jest wg Ciebie OK (w szczególności, czy config editor nazywa się w polskiej wersji edytorem ustawień)?

Zalecanym rozwiązaniem jest wyłączenie tego modułu w następujący sposób.

  1. Menu Narzędzia (Tools)
  2. Pozycja Ustawienia (Settings)
  3. Pozycja Ogólne (General)
  4. Na samym dole okna preferencji jest przycisk Edytor ustawień... (Config Editor...)
  5. Należy go kliknąć i wpisać jsmodule
  6. Pojawią się różne wpisy, a jednym z nich będzie mailnews.nntp.jsmodule
  7. Jeśli jego wartość jest true (domyślnie), to trzeba go podwójnie kliknąć, żeby zmienił się na false
Reply to
Arnold Ziffel

Dziękuję że się pomęczyłeś z tym opisem ale czasami warto przeczytać nowe newsy :) bo ja już ponad 3 godz temu napisałem że znalazłem i zmieniłem.

Reply to
Janusz

W dniu 2022-10-27 o 16:16, Janusz pisze:

Wygląda na to że pomogło :)

Reply to
Janusz

Widziałem :) Napisałem opis żeby było na przyszłość + żeby móc wklejać, jakby ktoś jeszcze potrzebował.

Reply to
Arnold Ziffel

Ok, chociaż szansa że ktoś tu trafi np przez google raczej mizerna :(

Reply to
Janusz