[OT] Neostrada

Tfuu

To są publiczne? Pozwalają postować bez autoryzacji?

Reply to
Marek

Marek snipped-for-privacy@fakeemail.com napisał(a):

Pierwsze dwa wymagają założenia konta.

Reply to
Grzegorz Niemirowski

Ten pierwszy nie lubi się z Thunderbirdem :-(

Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

Dlaczego? bo u mnie działa i to już ładnych parę lat.

Reply to
Janusz

W dniu 23.09.2022 o 22:53, Janusz pisze:

Po podaniu loginu i hasła dostaję komunikat "Thunderbird przestał działać". Zastanawiam się, czy to bardziej zabawne czy irytujące.

Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

No faktycznie, ja mam W7 i najnowszego ale 32bitowego tnderbirda i działa. Może spróbuj mu dać w właściwościach tryb zgodności ze starszym systemem, albo uruchom w trybie chronionym.

Reply to
Janusz

W dniu 24.09.2022 o 11:57, Janusz pisze:

Wygląda na to, że Thunderbird nie autoryzuje się na serwerze, dostaje odpowiedź z serwera, nie wie, co z nią zrobić i idzie w krzaki.

Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

szyfrowania nie masz czasami ustawionego? no i port oczywiście 119, i bez żądania uwierzytelniania.

Reply to
Janusz

W dniu 24.09.2022 o 15:29, Janusz pisze: [...]

Jakaś moda na dyskusje o szyfrowaniu ;-)

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 18.08.2022 o 22:05, Krzysztof Gajdemski pisze:

Nie uwierzył bym, ale nie mają już maila dla indywidualnego klienta! Wiadomosć z punktu obsługi, z Arkadii konkretnie.

Reply to
Cezary Grądys

sobota, 24 września 2022 o 12:21:52 UTC+2 Paweł Pawłowicz napisał(a):

Tak z ciekawości: Po co męczyć się z czytnikami nie wspieranymi od ćwierć wieku skoro na Google groups wszystko ładnie działa?

Reply to
Kris

W dniu 2022-09-24 o 18:45, Kris pisze:

Co ty plesiesz, cały czas jst aktualizowany

Janusz

On 24.09.2022 18:45, Kris wrote: [...]

Ładnie działa? Dobre sobie. :-) Np. jak w tym gównie zobaczyć wątek z „wcięciami”, tak, aby od razu było widać kto komu na jaki post odpowiada? Przecież to podstawowa funkcja każdego normalnego czytnika news. Jak w tym gównie kogoś splonkować, a przecież oszołomów na newsach (o dziwo) nie brakuje?

Reply to
JDX

Trochę od Twojego postu minęło. Plany się nie zmieniły?

Reply to
Arnold Ziffel

Odnośnie eternal-septemper: czy wy dostajecie wszystkie posty? Bo u mnie z thunderbirdem działa z wielką czkawką: przez dzień czy dwa pojawiają się wiadomości na bieżąco, a później jest tydzień albo dłużej ciszy. Po tym znów przyjdzie kilka nowych postów i cisza. Zaległe nie dochodzą. Podczas okresów ciszy czytnik łączy się z serwerem i nie znajduje nic nowego.

Jacek.

Reply to
Jacek Radzikowski

W dniu 26.10.2022 o 02:24, Jacek Radzikowski pisze: [...]

U mnie jest OK. Ciekawe, co będzie po 15 listopada. Próbowałem przenieść się na Chmurkę, ale pomimo pomocy Adama moje posty nie są publikowane.

Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

Pan Paweł Pawłowicz napisał:

Teraz news.wit.edu.pl wpuszcza bez autoryzacji i pozwala wysyłać. Kiedyś różnie bywało, politykę zmieniano kilka razy.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Jest Tue, 25 Oct 2022 23:51:15 +0000 (UTC), Arnold Ziffel pisze:

Jak na razie się nie zmieniły, chociaż ostateczna decyzja nie zapadła.

k.

PS Przy okazji, podziękowania dla tych, którym chciało się napisać w sprawie utrzymania usługi. Te głosy na pewno będą brane pod uwagę, chociaż palców w jednej ręce zasłużonego pracownika tartaku za dużo na ich policzenie…

Reply to
Krzysztof Gajdemski

Właśnie napisałem (z innego, prawdziwego From, bo na Usenecie od jakiegoś czasu jestem pod pseudonimem).

Reply to
Arnold Ziffel