[OT] kursy dla elektryków

Cześć,

Poszukuje (w Warszawie) kursów dla elektryków - szczególnie w budownictwie. Mój stan świadomości elektrycznej jest dosyć duży na poziomie abstrakcyjnym. Chętnie dowiedziałbym się teraz jak wykorzystać tę więdzę w praktyce.

Gdzie mogę znaleźć dobre kursy/szkoły dla elektryków ?

Dzięki za rady

Reply to
imbirek8

imbirek8 pisze:

a moze coś więcej, co byś chiał po tym kursie robić

Interesuje cię SEP, uprawnienia pomiarowe?

zobacz sobie ofertę kursow ZDZ na Podwalu

Natomiast jesli chodzi o praktykę, czyli np instalacje, przyłącza to tego nie nauczysz się na żadnym kursie , tylko praktyka w jakiejs firmie

Reply to
Piotrek SP5FCI

Taki kurs robiłbym bardziej dla siebie, niż zawodowo, bo zawodowo sytuacja jest już stabilna. Po prostu chciałbym umieć w czasie remontu swojego domu prawidłowo zrobić instalację elektryczną.

A może polecacie jakąś dobrą książkę ?

Reply to
imbirek8

Powitanko,

"Instalacje elektryczne w budynkach mieszkalnych w pytaniach i odpowiedziach" K. Pazdro, A. Wolski

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

imbirek8 pisze: