Oscylator na 3.3V

Witam Szukam, szukam i nie mogę znależć oscylatorów typu DIL-14 (choć byłyby lepsze mniejesze) na napięcie zasilania 3.3V (wszystko na 5V) Częstotliwość 20MHz (lub 24, 25)

Możecie mnie naprowadzić na miejsce ich "bycia" ? Ilość: parę sztuk.

Pozdrawiam ELP

Reply to
Elp

A można cuś konkretniej? Dużo tam mają pozycji, a nie widzę takiej "oscylatory". A może oczy już nie te :-)

Pozdrawiam ELP

Reply to
Elp

Chyba znalazłem :-) Tam mają "generatory kwarcowe"

Pozdrawiam ELP

Reply to
Elp

Dzięki serdeczne. Pewnie nieraz z tego skorzystam. Czegoś takiego też kiedyś szukałem.

Pozdrawiam ELP

Reply to
Elp

Tme chyba najprosciej ale zerknij tez do

maja rozne wynalazki

A na spokojnie takowy 5V bedzie dzialac na 3.3 , chyba ze to system ktory potrzebuje super stabilnosci i extra przebiegow. Wiekszosc oscylatorow ma na wyjsciu idealny trojkat albo ja mam zepsuty oscyloskop.

Reply to
::

masz zepsuty, ja widze ladny prostokat.

takowe na 3.3 w SMD kupuje w RS Components, sa juz po ok 1.5 EUR maja dosyc duzy wybor. Sa tez w Elfie, ale cena zwala z nog :)

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Kto sprzedaje w Polsce RS Components ?

AK

Reply to
AK

AK schrieb:

RS Components.

Waldek

Reply to
Waldemar

Rekurencje rozumie ten, kto rozumie rekurencję. ;)

Hmmm... to czemu ja po 3GBP place? Daj numer ;-)

Reply to
Jerry1111