Opory Rozruchowe

hejka jakiej mocy i jakiej wartosci sa stosowane opory w roznych lokach ? szykam takiego na 4 lub 2 ohmy o mocy min 500W. wielkosc nie ma znaczenia

Reply to
DJ MuNiO
Mateusz Nowaczyk

Uzytkownik "BLE_Maciek" <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Bylbym jednak za hamowaniem elektrodynamicznym. Jakby to wygladalo, gdyby rower stal na skrzyzowaniu i sie pompowal z glosnym "tyku-tyku"? :)

Reply to
Mateusz Nowaczyk

Thu, 11 Sep 2003 19:37:25 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Mateusz Nowaczyk" snipped-for-privacy@poczta.fm wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Elektryczny rower w sumie tez normalna rzecza nie jest wiec co ktos by mial sie czepiac do hamulcow pneumatycznych ? :-)))

Przyszedl mi jeszcze pomysl ze przednie kolo roweru moglby napedzac jeden silnik a tylne drugi. Przy rozruchu laczyloby sie je szeregowo, po rozpedzeniu - rownolegle :-))))

Reply to
BLE_Maciek

Thursday, September 11, 2003, 7:57:06 PM,BLE_Maciek nastukał(ła):

> [...]

B> Elektryczny rower w sumie tez normalna rzecza nie jest wiec co ktos by B> mial sie czepiac do hamulcow pneumatycznych ? :-)))

B> Przyszedl mi jeszcze pomysl ze przednie kolo roweru moglby napedzac B> jeden silnik a tylne drugi. Przy rozruchu laczyloby sie je szeregowo, B> po rozpedzeniu - rownolegle :-)))) W bulgarskich elektrycznych wozkach widlowych (niektorych) jest na opornicy i "dzielonej" baterii akumulatorow 2x40V zrobione 6 biegow +

6 wstecznych :D I sa wlasnie laczone albo 80V albo 40V rownolegle (przez diody)
Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=
11 Sep 2003 20:31:24 +0200 jednostka biologiczna o nazwie snipped-for-privacy@wp.pl (Łukasz Bolesta) wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

I przystotsowana do pracy ciaglej czy tylko na moment rozruchu ?

Reply to
BLE_Maciek

Thursday, September 11, 2003, 8:43:13 PM,BLE_Maciek nastukał(ła):

B> 11 Sep 2003 20:31:24 +0200 jednostka biologiczna o nazwie snipped-for-privacy@wp.pl B> (Łukasz Bolesta) wyslala do portu 119 B> jednego z serwerow news nastepujace dane:

B> I przystotsowana do pracy ciaglej czy tylko na moment rozruchu ? Ciaglej. Puszka jest przykrecona do stalowej ramy wozka. Przelaczanie biegow na stycznikach duzej mocy i albo pod pedalem jest przelacznik "kodowy" na krzywkach albo opornica i uklad elektroniczny - wzajemnie zamienne, kompatybilne ze soba.

Reply to
Łukasz Bolesta

W artykule <bjo0lf$cjn$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl> DJ MuNiO napisał(a):

Jesli to do tego roweru to po co 4 Ohm 500W? Przeciez tam masz tylko akumulator 12V, wiec najwiecej co sie moze wydzielic na oporniki 4ohm to p = U * U / r = 12*12/4 = 36 W Takie powinny byc prostsze do zdobycia...

Pozdrawiam Paweł

Reply to
Paweł Kołodziej

Fri, 12 Sep 2003 02:31:33 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Tomasz Wójtowicz snipped-for-privacy@wp.pl.NOSPAM> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Przeciez hamulec bedzie pneumatyczny ;-)

Reply to
BLE_Maciek

eee tam, ręczny: 50m linki i kotwica...

Reply to
Marek Lewandowski

hehhheheh beka :) ale potrzebuje to na obciazenie zastepcze wzmacniaczy :)

Reply to
DJ MuNiO