wyświetlacz led

Wed, 10 Sep 2003 21:02:35 GMT jednostka biologiczna o nazwie "td.mrooq" snipped-for-privacy@interia.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

cancel a usenet message that you did not post" :-/ Moglbym sprobowac przez PuTTY ale mi sie nie chce.

Reply to
BLE_Maciek

Nie trzeba. Gosciu sam sobie robi swietna antyreklame. Jesli umie konstruowac podobnie jak sie wyslowic i to napisac to lepiej trzymac sie od niego z daleka

j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski

Thu, 11 Sep 2003 14:51:33 +0000 (UTC) jednostka biologiczna o nazwie "Jacek R. Radzikowski" snipped-for-privacy@piranet.org wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Hehe to tutaj masz cytat z innego: " ////// REAL FOTO DOKŁADNIE WIDZISZ CO KUPUJESZ JEST TO SPRYTNE UŻĄDZONKO DZIĘKI KTÓREMU JEŚLI MASZ RADIO W SAMOCHODZIE I CHCIAŁBYŚ MIEĆ WOLNE RĘCE W TYRAKCIE PROWADZENIA POJAZDU TO TO JEST WŁAŚNIE TO CZEGO POTRZEBUJESZ SAM MOŻESZ SOBIE TO ZAMONTOWAĆ OPIS WYPROWADZEŃ NA PŁYTCE DRUKOWANEJ Z ELEMENTAMI NIE TYLKO W SAMOCHODZIE W DOMU NA BAZIE RÓWNIERZ MOŻESZ BYĆ WYGODNY I NIE LATAĆ DO MIKROFONU PRZY KAŻDYM WYWOŁANIU JEŚLI AKURAT JESTEŚ ZAJĘTY REGULACJA CZUŁOŚCI OCZYWIŚCIE WZMACNIACZ SYGNAŁU JAK W TELEFONACH KOMURKOWYCH KTÓRY UTRZYMUJE STAŁY POZIOM SYGNAŁU BEZ WZGLĘDU NA TO CZY ROZMÓWCA TRZYMA MIKROFON PRZY USTACH CZY MOŻE JEST 4-5 m OD MIKROFONU CZY MÓWI GŁOŚNO CZY SZEPTEM JUŻ NIE POTRZEBUJESZ WYDZIERAĆ SIĘ DO MIKROFONU A TO WSZYSTKO ZA SPRAWĄ JEDNEJ MAŁEJ PŁYTKI TA OKAZJA MOŻE SIĘ NIE POWTÓRZYĆ MAM OSTATNI EGZEMPLARZ Z CZASÓW KIEDY BYŁEM ZAGORZAŁYM UŻYTKOWNIKIEM CB KIEDY DX - owałem na cały świat NAPRAWDĘ DOBRA I PRZYDATNA RZECZ NIGDY NIE BYŁ UŻYWANY JEDYNIE BYŁ URUCHOMIONY W CELU SPRAWDZENIA POLECAM OKAZJA !!! /////// "

Widzialem tez "skrut mocy do CB" :-)))

Reply to
BLE_Maciek

JRR> Nie trzeba. Gosciu sam sobie robi swietna antyreklame. Jesli umie JRR> konstruowac podobnie jak sie wyslowic i to napisac to lepiej trzymac JRR> sie od niego z daleka To nie jest jego wyrob tylko urzadzenie "seryjne"... przyjrzyj sie lezacem obok kontrolerowi - to bardzo charakterystyczny element, odpinana po uzyciu, wiekszosc reklamn swietlnych - chyba z 10 widzialem - prawie wszystkie mialy ten sam. Zreszta notorycznie widzialem na gieldzie gosci ktorzy tego szukali.. Jakas epidemia? Ze wszyscy to gubia czy kurde kradli te reklamy (bo sterownika nie ma sensu wlaczonego trzymac - raz sie wklepuje i potem "sama swieci")

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=