Atmel AVR z conajmniej trzema zewnetrznymi przerwaniami

Witam,

Do tej pory uzywalem ATmega16, do ktorego mozna podlaczyc dwie linie zewnetrzne i oprogramowac uklad tak, ze jak na danej linii pojawi sie zbocze narastajace, albo opadajace, procesor wywola funkcje obslugi przerwania.

W moim obecnym zastosowaniu, dwie takie linie to za malo. Potrzebne mi sa conajmniej trzy linie.

Jaki procesor AVR ATmega spelni moje oczekiwania? Dobrze by bylo, gdyby byl on podobny w programowaniu i nozkologii do ATmega16.

Trix.

Reply to
Trix

W artykule <c63886$j1h$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl> Trix napisal(a):

Trix, czy ty nie masz w zwyczaju czytać czegokolwiek _przed_ zapytaniem na grupie? Mam cię o lenistwo posądzić? Troszku samodzielności:

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Łyknij od razu ATmega128. Ma 8 przerwań zewnętrznych podzielonych na dwie grupy, które różnią się nieco możliwościami (INT0-3 i INT4-7). Poczytaj szczegóły w dokumentacji.

Reply to
Adam Dybkowski

Na stronie Atmela jest napisane ze ATmega16 ma 2, a ATmega 162 ma 3. Serio ATmega16 ma 3 przerwania zewnetrzne ???

Trix.

Reply to
Trix

Rzeczywiscie... Dzieki.