Obudowa plastkiowa na rdzeń toroidalny

Witam,

Czy ktoś wie, gdzie można kupić taką obudowę plastikową na rdzeń toroidalny? Takie coś widziałem w zasilaczu komputerowym ATX przy wejściowym transformatorze/dławiku filtrującym. Wygląda to tak:

Przeglądałem ofertę Ferrystera, Elfy, TME, Polferu (Polfer w ogóle nie posiada rdzeni toroidalnych dla przetwornic?!) a nawet Amidonu (aż mi się wierzyć nie chce, że nikt z nich nie ma czegoś takiego:). Trochę Googlowałem, ale na nic nie natrafiłem. Nie wiem nawet dokładnie, jak takie coś się nazywa. :)

Miło by było, gdyby taki sklep potrafił powiedzieć coś więcej na ten temat, tzn. z jakiego plastiku jest to wykonane, jakie są tolerancje wymiarów, czy znał wytrzymałość napięciową i temperaturową.

Potrzebuję nawinąć dwa uzwojenia i odizolować je od rdzenia i od siebie. (izolacja na poziomie 1.5kV). Chciałbym spróbować, czy można to w ten sposób wykonać, więc interesują mnie (póki co) pojedyńcze sztuki. Rdzeń o wymiarach np. 16x8x6 [mm] (zewn. x wewn. x wys.).

Reply to
Dykus