obudowa z koszykiem na baterię

obudowa z koszykiem na baterię - ktoś gdzieś widział? 9V.

Reply to
UE feat. Polska & GW (+Białoruś)

S±dzê, ¿e ka¿dy. Ja na pewno. Bardzo ró¿ne. Kwadratowe i pod³u¿ne. BG

Reply to
Bogdan Gutknecht

pod³u¿ne.

fakt, nie doda³em, ¿e maj± byæ dostêpne dla zwyk³ych ¶miertelników i w detalicznych ilo¶ciach... a czy mogê prosiæ o jakie¶ namiary (wysy³kowe)?

Reply to
UE feat. Polska & GW (+Bia³or

U¿ytkownik "UE feat. Polska & GW (+Bia³oru¶)" napisa³ w wiadomo¶ci news:dlusjf$o9c$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

wydaje mi siê ¿e Z32, Z55 i Z62 o ile mnie pamiêæ nie myli, zmierz bateriê i zobacz na rysunki Piotr

Reply to
Piotr Pitucha

i je¶li mo¿na przy okazji, to jeszcze takie (nie wiem jak to siê fachowo nazywa), ale chodzi o t± koñcówkê z przewodami któr± mo¿na wlutowaæ w p³ytkê drukowan±, a któr± wtyka siê w wyprowadzenia baterii 9V?

OT: a ju¿ w ogóle by³o by ¶wietnie, gdyby¶cie policili mi jakiego¶ taniego producenta ma³ych akumulatorków które mog± byæ ca³y czas ³adowane...

Reply to
UE feat. Polska & GW (+Bia³or

Powitanko,

Moze w TME cos dobierzesz (zdjec nie ma, ale tam bym szukal w I kolejnosci:

Piekarz ma i tu sa rysunki:

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

--
"-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro¿ek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
 > pavel(ten_smieszny_znaczek)klub.chip.pl
Reply to
Pawel "O'Pajak"