Obudowa Midi Tower z miejscem 5 1/4

Witam.

Poszukuję obudowy Midi Tower z zatoką 5 1/4 na CD i ważne, żeby miała USB na przedniej ściance! Z boku nie ergonomicznie, od góry jak teraz modne naleci syfu. Dobrze jakby miała czytnik SD, jeśli nie to druga zatoka, żeby zamontować. Budżet ok 500, góra do 1000 jakby było naprawdę warto. W segmencie najtańszych są, ale chcę coś w miarę porządnego. Na razie kandydatem Be Quiet PURE BASE 600, ale ma panel z USB skośnie, na pewno kurz i sierść tam będzie włazić. Fajnie jakby miała filtry przeciwkurzowe łatwo wymienne i była w miarę przewiewna.

Reply to
Czarek

sobota, 24 czerwca 2023 o 21:14:25 UTC+2 Czarek napisał(a):

Fractal ma porządne obudowy, może coś dobierzesz.

Reply to
pytający

W dniu 24.06.2023 o 21:58, pytający pisze:

Dzięki, zwrócę uwagę.

Reply to
Czarek

W dniu 24.06.2023 o 21:14, Czarek pisze:

Natec Cabassu G2

Ale chyba za tania.

Za to ma to czego chcesz, USB z przodu w pionie, do tego czytnik kart SD i microSD plus oczywiście mikrofon i słuchawki. Ktoś tam marudził, że nie jest przewiewna, ale u mnie jest cicho jak makiem zasiał.

Reply to
Kaczin0

W dniu 25.06.2023 o 19:20, Kaczin0 pisze:

Właśnie o coś w tym stylu mi chodzi, ale raczej z zasilaczem na dole i łatwo dostępnymi filtrami. Trochę budżetowa, wolał bym coś solidniejszego, ale jak nie znajdę, to może ta będzie.

Reply to
Czarek