A ja radzę zajrzeć tu:

From: "re" snipped-for-privacy@re.invalid Newsgroups: pl.rec.kuchnia Subject: Suszarka pokrywek Message-ID: <o4hb0p$ool$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl>

Date: Wed, 4 Jan 2017 00:10:08 +0100

Mimo zaskakującego nagłówka:

link zamieszczony dalej w wiadomości nie pozostawia wątpliwości co do mojej diagnozy.

Ja akurat filtruję wszystko, co i tak nie nadaje się do percepcji ze względu na nieczytelną i obrzygliwą formę. Filtruję niezależne od szajby, jaką przeważnie mają autorzy takich niechlujnych wiadomości. Ale ten mi kilka dni temu wyskoczył w cytacie

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

Ano, już zagladam...

No - widzę w czym rzecz...

Reply to
HF5BS

Użytkownik "HF5BS"

Nie... raczej nie jest to kolega znany jako Piotr Trzcionkowski (dane jawne, dostępne w sieci, wystarczy wyguglać, tak na szybko

łem, działa), on by zaraz rzygał HTMLem, a tutaj jednak tego nie ma. Poza tym, ostatnio jakoś go nie widuję za bardzo, a raczej nie posuwam się do filtrowania, po prostu jak widzę postać na liście, omijam i kasuję bez czytania.

Reply to
re

From: "re" snipped-for-privacy@re.invalid Newsgroups: pl.rec.kuchnia Subject: Suszarka pokrywek Message-ID: <o4hb0p$ool$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl>

Date: Wed, 4 Jan 2017 00:10:08 +0100

[...]

... Moje uznanie dla Twojej intuicji i przenikliwości! Znalazłeś jednego z megatrolli!

Reply to
re

W dniu %s, użytkownik Grzegorz napisał:

Tutaj jest trochę wyjaśnione... :-D