Nokia 230 - problem z wysyłaniem MMS

Jest sobie Nokia 230, telefon z gatunków "klasycznych" - staromodna klawiatura z dwunastoma przyciskami, system operacyjny nawiązujący do zapomnianego już Symbiana. Telefon pracuje w sieci Nju. Od pewnego czasu pojawiły się problemy z wysyłaniem MMSów - czasem przechodzą, czasem nie. Utworzyłem nowy zestaw ustawień dla MMS (o parametrach zgodnych z wytycznymi operatora), wyglądało na to że pomogło, ale jak się okazało nie na długo. Co ciekawe, w tym samym momencie gdy jest problem z wysyłaniem MMSów, nie ma żadnego problemu z ich odbieraniem. Macie jakieś pomysły gdzie szukać rozwiązania problemu? Mi aktualnie przychodzi jedynie powrót do ustawień fabrycznych, ale nie wiem czy nie wyśle to też w kosmos wszystkich kontaktów i wiadomości zapisanych w telefonie.

Reply to
Bad Worm