nie do końca padnięta lodówka AMICA

Dnia Sun, 21 Dec 2014 16:57:17 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

A cóż ja poradzę na to, że idiota nie rozumie, o co biega.

Reply to
XL

On 2014-12-21 16:01, Andrzej Lawa wrote: [...]

To trzeba było zamówić serwisanta i naprawić ten sprzęt. Byłoby taniej niż nowa lodówka i środowisko naturalne byłoby trochę ochronione. :-D Ale czekaj, czekaj... Nie opłaca się bo serwisant nie chce tego zrobić za 12,50 zł. :-D

Oj wijesz się, wijesz. W każdym razie kontynuuj bo jest śmiesznie. :-D

Reply to
JDX

Pan Andrzej Lawa napisał:

To też znam. Zdarzało mi się, że oddawałem coś starego potrzebującym osobom, a oni mi wciskali jakieś grosiki "za fatygę". Inny Świat, Inni Ludzie.

Nie mam religijnego stosunku do kapitalizmu. Pozwala żyć, dobrze organizuje stosunki gospodarcze, niczego lepszego jeszcze w zamian nie wymyślono -- i za to go lubię. Ale "po godzinach" niech spada na szczaw i nie ładuje się do każdej dziedziny mojego życia. Zresztą sam tego nie robi, to tylko jacyś nawiedzeńcy opanowani przez ideolo tak się zachowują. Gościom w domu podaję herbatę i ciasteczka, mimo że w kawiarni za to każą płacić. Stare lodówki, komputery, samochody oddaję za darmo. Po prostu nie zajmuję się zawodowo ani szynkarstwem, ani handlem starzyzną. Komuś, o kim wiadomo, że żyje z recyklingu AGD, można dać kilka złotych za szufladę do lodówki, jeśli jest potrzebna do wymiany pękniętej.

No i to jest kluczowe pytanie w całej dyskusji. Trzeba było zadać je prosto, kawa na ławę. Spytać się można, ale odpowiedź będzie taka, jak już od paru osób padła -- nikt za starą lodówę grosza tu nie da. Trzeba iść do profesjonalistów, to punktu recyklingu, tam się targować.

Skąd założenie, że mam?

Gdzie było to "de facto żądanie"? Po prostu zdziwienie, że ktoś spodziewa się za to pieniędzy, podczas gdy wszędzie wkoło takich zepsutych sprzętów w bród.

No i tu mamy świetny przykład rozejścia się ceny rynkowej z wartością użytkową w ocenie subiektywnej. Proponuję zatem przystąpić do ralizacji projektu fortyfikacji przeciwmyszowych, bo trudno będzie choćby złotówkę z tego interesu na kapitalistycznym rynku uzyskać.

Jarek

Pan Andrzej Lawa napisał:

To jest zwyczaj bolszewicki. Zatem szable w dłoń, konie kulbaczyć i na Moskwę ruszać, by tam dać upust swoim nerwom. Ale czemu tu?

Jarek

W dniu 2014-12-21 o 17:13, Andrzej Lawa pisze:

A co to za zwyczaj, żeby wysyłać na grupę tematyczną ogłoszenie o sprzedaży. Idź i nie spamuj więcej.

Reply to
Mario

Rotfl, kłamie, że sąd ustali?

Reply to
Marek

Pan Mario napisał:

Przede wszystkim co to za zwyczaj, by ludziom wmawiać, że czegoś żądają i chcą ograbić z własności? Do tego wierzyć, że wszyscy marzą o prezencie pod choinkę w postaci zepsutej lodówki! I tak tu manipulują, by to marzenie się ziściło. Skąd się tacy biorą?! Że gdzieś z okolic Nadarzyna, to już wiem po IP. Ale tak w ogóle?

Po IP to ja w tej chwili jestem w Zabrzu. A nie pamiętam, kiedy w Zabrzu byłem :(

Czyli sporo tu bolszewików. Z tobą na czele.

Reply to
Andrzej Lawa

W dniu 21.12.2014 o 18:25, Mario pisze:

Mhm. Ogłoszenie bez ceny.

Reply to
Andrzej Lawa

W dniu 21.12.2014 o 18:35, Marek pisze:

Twierdzisz, że każdy CZŁOWIEK ma przypisane IP?

Reply to
Andrzej Lawa

Dnia Sun, 21 Dec 2014 21:13:29 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

Od razu widać, że nie masz pojęcia o wyobrażeniu w tej dziedzinie. Jakież głupoty potrafi wymyślać ignorant na podstawie zupełnie sensownego posta...

XL

I takowe zadałem. To że paru debili i debilek potraktowało to jako "szukanie frajerów do oszukania" to ich projekcja tudzież kompleksy.

Zaś twoje wystąpienie to trollowanie czystej wody.

*plonk*
Reply to
Andrzej Lawa

W dniu 2014-12-21 o 21:11, Andrzej Lawa pisze:

No o co z tego, że bez ceny? Oferujesz na grupie sprzedaż. Cenę zapewne wybrałbyś najlepszą z ofert które do ciebie wpłyną. Na grupie toleruje się ogłoszenia w wyjątkowych przypadkach. W tytule wypadałoby dodać tag o sprzedaży. U ciebie wprost przeciwnie, tytuł sugeruje chęć oddania z dobrego serca :) No i wchodząc na grupę z nie tolerowanym zazwyczaj anonsem, wybadałoby przeprosić za ten fakt, a nie uprawiać buractwo w przypadku gdy ktoś ma do ciebie pretensje.

Reply to
Mario

Nie, bi nie napisał że każdy człowiek ma przypisane ip, a tym.ci napisał, zaprawdę, nie było kłamstwa.

Reply to
Marek

Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

No i właśnie komuś "plusz bombki szczelił":

w świąteczną atmosferę :-) Tak tylko zacytowałem popularną ostatnio reklamę, bo podobno nie oglądasz telewizji. Maciek

Reply to
Maciek

W dniu 2014-12-21 o 16:24, XL pisze:

No i wymyśliła nowy paradoks. Nie ma znaczenia dla środowiska czy produkuje się (a przez to przy nasyconym rynku i złomuje) w każdym roku 100 czy 100 tys. lodówek bo złomuje się każdą jeden raz.

Reply to
t-1

Dnia Tue, 23 Dec 2014 23:51:53 +0100, t-1 napisał(a):

No a CO INNEGO napisałam? - "Drogi ignorancie, statystycznie tak, bo niezależnie od jego stanu ani od czasu - następuje RAZ, a nie "co tydzień" ani "co 10 lat"." Jednakże MA znaczenie, ile się ich produkuje, bo WSZYSTKIE w ciągu krótkiego (dla przyrody) czasu w końcu będą złomowane, natomiast NIE MA znaczenia, czy będą przedtem przez kogoś kupione, czy nie.

Reply to
XL

W dniu 21.12.2014 o 22:35, Mario pisze:

Nie. Zapytałem się tylko czy komuś przyda się w opisanym stanie bardziej niż mi (bo może jest w stanie tanim kosztem dla siebie ten stan znacząco poprawić, tak jak ja swego czasu robiłem z Psionami seria 5). Przydatność dla mnie jest na poziomie szczelnej szafki z opcją nieco hałaśliwego i kiepsko regulowanego chłodzenia/mrożenia na wypadek awarii nowej lodówki - a to na pewno jest więcej niż 0zł.

Podsumowując więc odpowiedź dla marud, którzy chcieliby dostać wszystko za darmo: spieprzać dziady!

Reply to
Andrzej Lawa

Pan Andrzej Lawa napisał:

No dobra: to za ile ta lodówa?