DaNsOuNd

From: "DaNsOuNd" snipped-for-privacy@adres.pl

Zmień wiatraczek lub łożyska w tym starym, inaczej padnie grafika. Nowy wiatrak nie musi być identyczny jak oryginał, byleby dmuchał na radiator

Władysław

---------------------------------------------------------------------- OMNIXMAIL! Jesli masz telefon w sieci Era i dostep do WAP, to mozesz na komorce odbierac poczte ze wszystkich swoich kont poczty e-mail! OMNIXMAIL jest w Era Omnix:

Władysław Skoczylas

Użytkownik "DaNsOuNd" snipped-for-privacy@adres.pl napisał w wiadomości news:da1kb8$6b8$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Wywalasz wentylator z wiatrakiem, na to miejsce wstawiasz radiator ze starego procesora, im większy tym lepszy i delektujesz się ciszą. Zwykle kartę da się umieścić tak by było miejsce na ten radiator, ew zastosować heatpipe.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Co tu wymyslac, musiz miec w miare gesty smar i tyle, mozesz wentylator zdjac, umyc go dokladnie, wyczyscic lozyska (dobra powinna byc benzyna ekstrakcyjna) mozesz uzyc kropelki oleju do lancuchow np Vexol lub specjalnych dosyc gestych preparatow do lancuchow rowerowych firmy finishline (bazujacych na teflonie) albo czegos co mozna chyba dostac w hipermarketach - smaru na bazie teflonu w sprayu taki jak ten

(link podaje do zakonczonej aukcji tylko po to by mozna bylo zorientowac sie jak to wyglada)

Reply to
PAndy

U mnie bardzo dobrze spisala sie wazelina techniczna.Trzeci miesiac jest juz cisza.

K.

Reply to
Krzysztof

Wywal go, a na wierzch radiatora przyklej zwykły kwadratowy wiatraczek 50x50mm na butapren. Po chamsku, ale skutecznie :)

Reply to
Jacek Maciejewski