Monitor padł - ale nie do końca...

Witam!!

Monitor, 17CRT, do kompa Sun, pracował z PCtem. Dziś go włączyłem i wyszedłem... . Jak wróciłem, to ekran był ciemny i dioda szybko migała (podczas normalnej pracy świeci, w StandBy miga wolno). Po wyłączeniu i włączeniu monitor się uruchamia, pojawia sięcholernie rozmazany obraz i jakby za jasny i po paru sekundach się wyłącza (słychać stuk przekaźnika, jak przy wyłączaniu) i przechodzi w ten dziwny tryb. Operacja jest powtarzalna :P... . Przypuszczam, że elektronika na tyle sprytna, że sama wykrywa, że coś jest nie tak i się wyłącza. Później będę mógł podesłać typ monitora, zdjęcie obrazu itp... . Ale póki co pytam tak na sucho - ktoś wie, co to jest, ile może kosztować naprawa, i czy ktoś, kto w życiu w monitorze nie grzebał, ale w innej elektronice owszem, może się podjąć samodzielnej próby reperacji?? :P...

Reply to
Konop