naprawa 6310i

Witam!

Posiadam telefon nokia 6310i Spisywał się dobrze aż ok miesiąc temu pojawił się problem. Otóż gdy wciskałem "mocniej" klawisz 4 (np. pisząc smsa tel restartował się) Później wszystkie klawisze po stronie 4 powodowały restart i czasami migotanie ekranu.

Mam pytanie do grupowiczów. Czy wystraczy jedynie wymienić płytke klawitury+wyświtlacz czy może jest to coś poważniejszego.

Proszę o pomoc gdyż nie chę się rozstawać z moją poczciwą, nie tak starą (2004) Nokią.

Jeśli nie ta grupa to przepraszam.

pozdrawiam.

Reply to
Lukikx