napiecie bierne w zasilaczu nokia

Mam pytanko jako laik, czy da sie na podstawie napiecia biernego zasilacza pradu stalego wyliczyc jakie bedzie napiecie pod obciazeniem. Mam dwa zasilacze, jeden na 100% sprawny jako porownawczy, z napieciem wyjsciowym 3,7 V przy natezeniu 355 mA i mocy 1,3 VA Mam tez drugi, ktory podejrzewam ze jest padniety. Napiecie wyjsciowe ma byc 5 V a natezenie 700 mA Badajac (bez obciazenia) woltomierzem pierwszy wykazuje napiece 8V a drugi

6,5V Czy z tych danych mozna wywnioskowac czy drugi zasilacz daje odpowiednie (5V) napiecie. Uklad obciazajacy (bateria) w obu przypadkach jest dokladnie ten sam. Dziekuje
Reply to
the_foe

Cuchnie mi tu ładowarkami do Nokii i starą Nokia, która nie chce dać się ładować nową ładowarką...

Dnia Sat, 22 Sep 2007 20:42:30 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

zimno

Reply to
the_foe

Siakoś podejrzanie pasują napięcia.

Dnia Sat, 22 Sep 2007 21:06:51 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

baterie BL5-B mozna ladowac i stara ladowarka jak i nowszymi, ale to nie jest kwestia, pierwsza ladowarka to tylko przyklad dobrej na 100% ladowarki, a ta druga chyba jest kopnieta bo za szybko laduje baterie a potem krocej dziala.

Reply to
the_foe