multimetr + cęgi

Witam,

Jestem tu okazjonalnie w celu zadania pytania praktykom.

Szukam niedrogiego multimetru o parametrach raczej "standardowych" z jednym jednkaże "frykasem": cęgami do pomiaru prądu stałego do 100A.

Jeśli któryś z Kolegów może pomóc w wyborze - będę wdzięczny :)

_________ pozdrawiam krzysztof

Reply to
krall (khpmodel

krall (khpmodel) snipped-for-privacy@WYTNIJTOinteria.pl napisal nam:

sa takie taniochy na allegro, moze taki "pasi" ?

Użytkownik "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> napisał w wiadomości news:4131e6dc$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl

Sporo używałem cęgowego KT200 (Kewtech) z zakresami 40 i 400 ACA. Miernik raczej dla elektryka więc zakresy pomiarowe DCV, ACV i R są raczej ubogie. Jednak uważam, że jest wykonany bardzo solidnie - zwłaszcza jak na klasę cenową ok. 200pln. A do tego ma przydatny dla 'słaboprądowca' zakres 40A. AFAIR następna wersja w nieco wyzszej cenie potrafi również mierzyć DCA.

?cPath=12_14&products_id=9072

Marek Dzwonnik