MSP430 - timer

Witam, czy ktoś używa IAR embedded workbench kickstart dla MSP430? Mam pytanie czy w tym srodowisku timer jest symulowany? Wydaje mi sie, ze go inicjalizuje, ale w symulatorze timer nie liczy. Nie wiem czy czego mi brakuje w ustawieniach, czy tez timer nie jest symulowany. Co trzeba ustawic aby timer ruszyl?

Reply to
moki

Użytkownik moki napisał:

Tak.

Kurcze, nigdy nie używałem w nim symulatora.

Na stronie

jest masa przykładów do obsługi każdej z czesci. Jeżeli tamten kod nie startuje timerów w symulatorze to znaczy że symulator nie symuluje timerów.

Można by podedukować. Zeby w symulatorze działały timery musiałbyś mieć gdzieś ustawianie czestotliwości zegara taktującego a jakoś nie wydaje mi się żeby było to możliwe

Zresztą po co używać symulatora ?

Adam

Próbowałem. Nie działa. Nie jestem jednak pewien czy nie ma jekiejś opcji, którą trzeba ustawić w samym środowisku.

Oczywiście, że jest możliwe w MPLAB dla PICów nie ma z tym żadnego problemu.

- gdy nie ma płytki.

- gdy nie wiadomo czy nie dział program czy sprzęt.

- wiele właśnie czasowych zależności łatwiej jest ustalić w symulatorze

Mam jeszcze dwa pytania Jak wypada porównanie embedded workbench i Code Composer. Co jest przyczyną niemożliwości zaprogramowanie procesora z C-SPY plikiem

*.d43? Komunikat: This program is compiled by a demo compiler. Plik był zrobiony Kickstartem czy wersją 30 dniową pełną?
Reply to
moki1.SKASUJ

Użytkownik snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał:

Nie pytasz o PIC-e.

Jeżeli masz jakiekolwiek doświadczenie z programowanie to w przypadku tak małych procesorów jest to najzupełniej zbędne.

No ciekawe jak sprawdzisz czy to nie działa program czy sprzęt przy pomocy symulatora?

O na pewno. Bez rzeczywistych przerwań, kanałów DMA itp

W/g mnie ten pierwszy jest dużo bardziej intuicyjny ,ale tego drugiego próbowałem tylko 1h.

Brak licencji ?

Adam Górski