MSP430? Ktos cos w tym robi aktualnie?

Zabieram się do małego modułu na MSP430 i szukam jakiegoś (najlepiej darmowego) debuggera. Dałem ciała, bo nie kapnąłem się, że noICE jest osobno licencjonowany względem ICC430 od ImageCrafta i psim swędem mam licencję na ICC a nie mam na noICE :/ Niby raptem $100, ale głupio z kieszeni wywalać.

No więc: czy ktoś zna jakiś darmowy prosty debugger (wart czasu) do tego draństwa? MSP430 znaczy? Po JTAG oczystójcie...

Reply to
Marek Lewandowski

Fri, 22 Oct 2004 22:53:46 +0200, na pl.misc.elektronika, Marek Lewandowski napisal(a):

A to co masz w IARze? Co prawda kompilatro ma ograniczenie kodu do 4kB ale debugger jest bez ograniczeń. Ewentualnie zobacz pakiet Quadravoxa -

Danny

jeszcze nie mam... się ciągnie demo od IAR, ale to 30dniówka... (?)

kosztuje $$$, szukam czegoś nawet prostego jak konstrukcja cepa, ale najlepiej GNU...

A jak nie znajdę, to zacznę szukać cracka do noICE :PPPPPP żartuję.

Reply to
Marek Lewandowski

Zrobiłem małe PCB z MSP430F1121, ale jest to kopia modułu z Olimexu (potem kupiłem JTAGa i takie PCB)

Kombinowałem, po czym wyszło mi, że taniej kupić (Olimex za $9)

Ja i tak zaczynam poznawanie proca od assemblera, tę 30-dniówkę na razie zainstalowałem na wyrost, zależało mi na działającym debuggerze. Od TI nie udało mi się jakoś kompletu zassać.... ale wiem, zę jest:

Próbowałem skompilować, ale mi się wali równo. Nic, na razie na haczyk, mam miesiąc dema IARa na obkumanie, a potem zobaczymy. Licencja, albo "licencja" albo GCC...

Reply to
Marek Lewandowski