UART w MSP430

Zastosuj nieśmiertelny MAX232 albo jego odmianę - w kompie są inne poziomy napięć - w MSP masz 3,3V max

Reply to
Danny

Potrzebny jest MAX3232

to jest chyba na granicy tego, co mu wolno. 3.3V jest normą.

Reply to
Marek Lewandowski

Thursday, September 11, 2003, 10:06:07 AM,Mario nastukał(ła):

> [...]

M> S± tylko układy oznaczane M> trzema cyframi. M> :-) LOL

M> Tak, zgadza się. 3,6V to max dla tego mikrokontrolera. Podałem napięcie M> zasilaj±ce, gdyż zastanawiałem się czy MSP430 jest w stanie na wyj¶ciach M> UARTa dać napięcia w standardzie PC (+/-12V). MAX ma wewnetrzna przetwornice wytwarzajaca potrzebne napiecia, stad kondensatory do niego podlaczone. Sa tez MAX-y calkowicie zintegrowane

- bez koniecznosci ich podlaczania. Procz tego maja kilka odmian: MAX232C - kondensatory 4.7/10uF MAX232AC- kond. 0.1uF MAX233C i AC - nie wymaga zadnych dod. elementow Te sa na 5V - wiec moglbys zastosowac trik z diodami Zenera. MAX3222 - to juz logika 3,3/5V (oba warianty sa mozliwe) ma funkcje Shutdown (po podaniu 0 na pin SHDN pobor pradu spada do 1.0uA). Kond.

0.1uF MAX3223 - ten jw tyle ze ma AutoShutdown - sam sie przelacza w tryb energooszczedny, gdy nic nie nadaje/odbiera (wylacza przetwornice)

MAX2xxx i 3xxx to cala seria ukladow interfejsowych na RS232. (kilkadziesiat odmian i kombinacji)

M> Mam jeszcze pytanko. Czy możesz mnie poratować jakimi¶ schematami poł±czeń? M> Jak to wszystko podł±czyć do COMa aby nic nie zepsuć??? Bezposrednio. To sa konwertery poziomow. Przyklad powinien byc w karcie katalogowej scalaka, a praktyczne zastosowania masz np. w kabelkach fbus do komorek - znajdz w sieci dowolny schemat interfejsu telefon-PC. Czesc jest robiona na MAX-232 +zenerki 3.3V a czesc wlasnie na MAX3232

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=