mp3 w radiu samochodowym

Gdzie mógłbym wpiąć się z sygnałem z mp3 tak abym w radiu samochodowym PHILIPS DC 701 mógłbym posłuchać muzyki z mp3. Może gdzieś dostępne sa jakieś schematy?

Reply to
uC PC

A czy dało by radę podłączyć wejście z mp3 poprzez przełącznik tam gdzie wchodzi sygnał z tunera radiowego, wówczas nie musiałbym kombinowac z kasetą. Nie wiem tylko za bardzo jaki tuner jest w tym radiu i jakie ma wyprowadzenia.

Reply to
Piotr

Sprawdź. Ja kiedyś chciałem dorobić Line In w radiomagnetofonie z cd firmy Panasonic. Kompletnie nie miałem pojęcia, jak to zrobić, ale z ciekawości rozkręciłem ;-). Po otwarciu ukazało mi się coś pięknego: dokładnie oznaczone (3 zworki - left, right, ground) miejsce przejścia sygnału tuner->wzmacniacz, podobnie przejścia z tape i cd. Wpiąłem się w linię od tunera gniazdkiem mini jack z przełącznikami w środku - jak wsadzę wtyczkę, to zamiast radia mam sygnał, który podam.

Kosma

Reply to
Kosma

I o to by mi dokładnie chodziło, z tym że u mnie nie ma opisanych tych wyprowadzeń, potrzebny będzie schemat tunera.

Reply to
uC PC